perjantai 18. tammikuuta 2013

Devil's Red - geelilakkaus


Dääm, kävi äskön jotain kun siirsin uusia kynsikuvia koneelle ja lopulta siirtyi vain tämä yksi epäonnistunut kuva ja muut katosivat taivaan tuuliin....se on just tätä kun ajattelee muuta kuin mitä tekee! Noh, sentään jäi yksi kuva, niin ei tartte mennä taas ottamaan uusia. Olen kyllä niin supertyytyväinen tähän geelilakkaukseen ja väri on ihan täydellinen, luonnossa paljon tummampi punainen väri ja paljon kiiltävämpi! Just samanlainen kuin mun suosikkikynsilakkani ja samanlainen kuin mitä Olivia Palermollakin aina näkee - ihana! :) Eli värin puolesta näitä tulee olemaan helppoa korjata, mutta katsotaan miten nämä muuten kestää...

Oishan se luksusta, jos olisi täydelliset kynnet, ilman että tarttisi olla joka kolmas päivä lakkaamassa! ....mä mietin jo aiemmin, jos ostaisin itse geelilakat ja uunin, mutta nyt tuli kyllä vielä suurempi himo....täytyy pistää harkintaan, mutta ensin käyn ainakin kerran huollossa, jotta näen miten homma toimii, ja muutenkin kokeilen ensin, miltä nämä kynnet nyt tuntuu. Huomenna on kiva lähteä lauantain viettoon, kun on kynnetkin kunnossa pitkästä aikaa! Toivotaan vielä, että pakkaset hellittää! ;)

4 kommenttia:

  1. Mä olen ollut jo yli vuoden geelilakkaukseen koukussa. Parhaimmillaan lakkaus kestää kuukauden hyvänä, ainoastaan kynnen kasvaminen on hassun näköistä, mutta muuten olen niin helpottunut, että kynnet ovat aina kunnossa.:) Joka kerta odotan innolla uutta huoltoa, kun pääsen valitsemaan erilaisen värin. :)

    -M-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole vielä viikkoakaan takana, mutta suunnittelen jo, että alkaisin tehdä näitä itse! :)

      Poista
  2. Tosi hyvännäköset!:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään, neljä päivää takana ja nämä on täydelliset! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...