torstai 3. tammikuuta 2013

biker+jeans+heels=perfection







(Kuvat: Zimbio)

Ihanan simppeli asu Kimillä jälleen kerran! Miettikää kuinka vähän se vaatii - hyvät farkut, korkkarit ja kiva nahkatakki! :) Mä yritin kanssa etsiä uusia housuja, koska ajattelin, että vuosi 2013 olisi onnekkaampi, mutta jotenkin se aleryysis ahdistaa, enkä löytänyt mitään....

Nyt kun vuosi on vaihtunut, niin sitä alkaa heti odottaa kevättä ja parempia ilmoja, jotta voisi pukea taas kaikkea kivaa päälle. Joku on varmasti kiinnittänyt huomion siihen, että mä en ole jaksanut laittaa pitkään aikaan päivänasuja tänne...noh, se johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että mä pyörittelen tylsiä mustia ja harmaita vaatteita ja kuvissa on tosi vaikeaa saada ne näyttämään kovin erilaisilta, enkä usko, että ketään kiinnostaa nähdä samoja mustia kolttuja päivästä toiseen...huoh.... Kevät tule jo! :)

2 kommenttia:

  1. Kyllä mua ainakin kiinnostaa nähdä kaikkia mahdollisia asukuvia! :) Tottakai on kiva nähdä uusia asuja ja vaatteita, mutta tykkään kovasti kyllä nähdä samojakin vaatekappaleita käytettynä eri asuissa eikä tummat sävytkään haittaa! :)

    -Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ehkä mä yritän skarpata... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...