lauantai 5. tammikuuta 2013

And this is how I stay fit....






Täytyy kyllä sanoa, että vaikka olinkin tähän asti tyytyväinen omaan bikinivalikoimaani, jolla pärjäsin pari edellistä kesää, niin näitä VS:n uuden malliston juttuja tuskin pystyn vastustamaan! Keltaiset on ihanat, koska mulla ei ole koskaan ollut keltaisia biksuja, mutta nuo jäänsiniset ja persikkaiset on todelliset to die for!! Joutuu ehkä köyhtymään tänä keväänä.... ;)



Ja näin minä olen aloittanut kesäkuntoon 2013 projektini! Olen tehnyt joka toinen päivä kotijumppaa Victoria's Secretin ohjeilla ja lisännyt väriä elämääni kasvisten muodossa. Ja kolmas keino on sitten noiden bikineiden ihailu... ;)

Eräs kuuluisa venäläinen balettitanssija on sanonut, että jos haluaa laihtua pitää syödä vähemmän ja jotta pysyy lämpimänä, pitää liikkua enemmän.... Tämä toki pitää paikkansa, varsin talvella, kun tekee mieli kerätä vararavintoa, mutta mielestäni päivän kalorimäärää ei tulisi vähentää, ainakaan radikaalisti (tai ellei ole todellista tarvetta), vaan se kalorimäärä pitäisi täyttää terveellisellä ruoalla! Eli herkut pannaat! Mä olen siitä onnekas, että olen ollut aina enemmän suolaisen perään, mutta ihan oikeasti, jos syö kunnollisen aterian, niin mihin ihmeeseen se jälkiruoka enää mahtuu?? Viimeksi ihmettelin tätä Hard Rock Cafessa, kun tarjoilija tuputti jäätelöannosta, joka näytti sen kokoiselta, mitä mä syön ehkä vuodessa.... ;)

Mutta joo, kukin tyylillään, mutta mä aion tehdä tämän terveellisesti ja pieni askelin. VS:n jumppa on muuten sairaan tehokas - jo 5 kerran jälkeen, tilanne alkoi näyttää samalta kuin viime keväänä kuukauden päivittäisen kuntosaliharjoittelun jälkeen! :)

4 kommenttia:

  1. MIKÄ JUMPPA? Linkkiä jakoon :D

    Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli ne samat jumppavideot, joista olen aiemminkin kertonut. Löytyvät Facebookista, VS:n sivuilta! :)

      Poista
  2. No ei se sun hard rock -pääruoka-annoskaan kovin pieni ollut... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitkö mut eilen? Olisit voinut tulla esittelemään itsesi.... joo hard rockissa ei tosiaan jää koskaan nälkä, haha! Mutta hyvää oli, eikä jää viimeiseksi kerraksi! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...