tiistai 18. joulukuuta 2012

Zara jeans??


Hitsin mä olen pitkään katsonut noita Olivian farkkuja ja ne muistuttaa ihan mun omia tämän hetken suosikkifarkkuja Zarasta! Ihan paras farkkuostos koskaan! Ihmettelen vaan sitä, että jos ne on ne, niin mikähän koko Olivialla mahtaa olla?? Lahkeet ovat mulla luonnollisesti lyhyemmät, mutta ei siinä mitään, mä vaan koen, että koko 34 oli just eikä melkein ja ois ne farkut saanu olla jopä vähän pienemmätkin. Jotenkin vaikeaa uskoa, että Olivia voisi olla mun kokoinen, hän näyttää niin pikkuruiselta ja ainakin on lyhyempi kuin minä.... Ja on muutenk kiva simppeli asu taas kerran! :)

(Kuva lainattu.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...