torstai 27. joulukuuta 2012

something to wait for...


Nettialet eivät menneet osaltani ihan hukkaan. Hetken harmiteltuani, etten saanut pitkään kuolaamiani korviksia, päädyin tuhlaamaan vielä hiukkasen enemmän ja ostin jotain muuta.... Mä perustelen asian itselleni sillä, että se on jotain mitä mä olen pitkään halunnut, jotain mitä mä olen pitkään ihaillut, jotain mitä en tulisi saamaan enää halvemmalla ja se on ensi vuoden ostoslistallani! Palkkapäivään on vielä pitkä aika elettävänä, mutta jos laskut on maksettu ja rahat riittää ruokaan ja bensaan...miksei?? Vielä en kuitenkaan jaksa innostua, sillä ensin tuotteen täytyy tulla perille ja olla oikeanlainen kaikinpuolin, joten mikäli kaikki menee putkeen, paljastan myöhemmin, mikä oli kyseessä... ;)

2 kommenttia:

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...