sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Shopping list for the next year

wanted


As you know, mä rakastan listoja ja olen tehnyt jo ties kuinka pitkään ostoslistaa vuodelle 2013. Niiden avulla on helppo pitää shoppailufokus aina mielessä ja turhia ostoksia ei matkan varrella tule. Nyt kun olen myös inventoinnut urakalla vaatekaappiani ja keskittynyt tänä vuonna laukkujen ostamiseen, niin totesin, että mulla on ammottava aukko kenkien kohdalla ja aikas paljon perusvaatekappaleita puuttuu!!!

Zara on ollut aina paras ystäväni, mutta nyt mun täytyy varoa noita spontaaneja pakko saada -ostoksia!! Teinpä siis vielä kollaasin muodossa tuollaisen laajennetun ostoslistan ensi vuodelle. Muutamaa kivaa tuotetta ei tähän kollaasiin löytynyt eikä ne olisivat mahtuneetkaan kuvaan, mutta ne mä nyt muistan muutenkin. Eli tätä listaa mä nyt yritän pitää mielessä aina ja kaikkialla, niin suomessa kuin ulkomaan reissuilla. Reissuista puheen ollen, niin niitä saisi nyt kyllä tulla ja äkkiä! Nimittäin muussa tapauksessa mun kenkätilanne ei parane tästä yhtään, kaiken muun kun voikin tilata netistä... :)

2 kommenttia:

  1. Loistoidea tehdä ostoslista seuraavan vuoden tarpeista. Minulla on meinaan sama vika Zaran suhteen. En pääse myymälästä ulos ilman ostoksia koska siellä tulee näitä "pakko saada" ajatuksia ihan liikaa. Näin ollen kaapit pursuaa kaikenlaista, eikä niin välttämätöntä.

    Kiitti ideasta!

    http://mias-mia.blogspot.fi/-Mia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en enää tulisi toimeen ilman, suosittelen!! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...