keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Serena van der Woodsen inspiration



Katsoin eilen Gossip Girlin vihoviimeisen jakson, nyyh!! Mitä ihmettä mä nyt teen?!! Onneksi lopetusjakso oli onnellinen ja kaikki päättyi hyvin, kerrankin näin.... Täytyy vissiin hankkia kaikki kaudet itselle, jotta voi ihailla asuja ja New Yorkia aina uudestaan! :)

Halusin puhua Gossip Girlista vielä senkin takia, että olen ollut erityisen mieltynyt Serena van der Woodsenin asuihin viimeisellä kaudella. Jos mä ostaisin yhden iltapuvun, niin se olisi nimenomaan tuollainen kapea, olkaimeton, tummansininen ja siinä olisi blingiä - täydellinen sanon minä! Mutta iltapuvuille mulla ei hirveästi ole käyttöä, joten ihailen sen sijaan arkivaatteita. Mulla on nyt jokin pakkomielle isoihin korvakoruihin ja neuleisiin, joissa on yksityiskohtia, rusetteja, helmiä yms. mutta ei pelkästään kauluksessa vaan tollein samalla tavalla kuin Serenalla. Myös tuo ruskea pintakuositrenssi on aevan ihana!! Ja Serenan meikit. Mäkin haluan luomivärin ja huulipunan, jotka näyttää yhtä luonnollisilta!! En nyt kertakaikkiaan keksi mitään negatiivista sanottavaa, Seranan tyyli on mielestäni parantunut sarjan edetessä ja mä tykkään siitä, että hän saa mummoklipsikorvikset ja trenssit sun muut näyttämään aina niin freeseilta ja trendikkäiltä...

Mitäs mieltä olette? Ja oletteko jo katsoneet Gossarin loppuun? :)

(Kuvat lainattu.)

4 kommenttia:

  1. Loppu oli ihana!:) Olen kanssa tykännyt kattoa gg:tä New Yorkin ja ihanien vaatteiden takia, siitä oon inspiroitunut ja saanut hyvän fiiliksen ihan erilailla, kuin mistään muusta sarjasta:) -sofia

    VastaaPoista
  2. KAtosin kanssa loppuun jo viime viikolla ja olihan se loppu ihana. Itsekin katson NYc:in takia ja vaatteiden ja ihan vaan tarinankin. Ite en tykänny kauheesti siitä kun Blair "pehmeni" loppua kohden, mutta kaikki aikuistuu.
    -Eric

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on ihanaa, kun Blair ja Chuck päätyi lopulta yhteen! :) Ja jopa Uncle Jack näytti löytäneen seuraa...;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...