sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Outfits with IRO jacket

Minä täällä kuikuilen vähän väliä DHL:n sivuille ja odottelen IROn jakkuani. Eilen sen matka on pysähtynyt Brysseliin, joten ilmeisesti pyhät hidastaa aika lailla. Odotellessa tein muutaman asukollaasin, miten voisin käyttää jakkua ....


OUTFIT 1


iro outfit 1




OUTFIT 2


iro outfit 2




OUTFIT 3


iro outfit 3




OUTFIT 4


iro outfit 4



OUTFIT 5

iro outfit 5



Tässä siis muutama asu, joiden yksityiskohtia muokkaamalla saa vielä vaikka kuinka monta uutta asukokonaisuutta. Mun mielestä jakku on ihan huippumonipuolinen, koska se sopii niin kesään kuin talveen ja niin töihin kuin vapaalle. Ja se on hyvää vaihtelua mun mustille bleisereille. Nyt vaan toivon, että se tulisi äkkiä perille ja olisi juuri oikean kokoinen!! :)


5 kommenttia:

  1. Haha oot aivan mainio:) Mulle tuli sellanen fiilis kun puhuttaisiin jostain astetta suuremmasta jutusta kuin takista :D Tosi kivasti sitä saa yhdisteltyä kieltämättä, ei ihme että odotat innoissasi! Mitä tuollainen jakku kustantaa arviolta? Näyttäisi varmaan hyvältä myös mun vaatekaapissa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takkihan on suuri juttu, haha! ;) Tai ainakin mulle, kun olen tätä samaista kuolannut niin paljon, että hyvä kun koneen näppäimistö vielä töimii... ;) Mä en mielelläni puhu hinnoista täällä blogin puolella, mutta jos olet kiinnostunut ostamaan, niin ainakin Nathalie Schutermanin sivuilla jakku on vielä myynnissä ja siinä on suuntaa antava hinta. Omani sain tosiaan huomattavasti paremmalla hinnalla Net-a-Portesta! :)

      Poista
    2. Pitää käydä katsomassa, kiitos vinkistä!:)

      Poista
  2. Mun suosikit noista asuista ovat 1 ja 3. Voisiko tuohon jakkun yhdistää jotakin väriä? Viininpunaista ehkä tai valkoiset farkut? Noista kollaseista vähiten miellytti 2, yhdistelmä tuntui kovin raskaalle. Voi olla, että toimii päälle puettuna eri tavalla. Olsi kiva, jos keräisit omat suosikkiasusi yhdeksi kirjoitukseksi, kun saat jakkusi ja olet ehtinyt käyttääkin sitä. -MK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti voisi yhdistää väriäkin, nämä nyt vaan sattuu miellyttämään eniten omaa mieltäni. Joo, ehkäpä tuon voisi jossain vaiheessa toteuttaakin... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...