maanantai 17. joulukuuta 2012

My Style - jackets and coats

Tehdäänpä pitkästä aikaa tällainen My Style -juttu ja nyt on aiheena takit. Takin on mulle erittäin tärkeitä, vaikken niitä kovin montaa omistakaan, sillä mä olen aina jäässä! Erityisesti talvitakeissa kiinnitän enemmän huomiota takin käytännöllisyyteen kuin ulkonäköön, joskin siitäkään ei ole mitään haittaa!! Tällä hetkellä mulla on käytössä tummansininen Canada Goosen takki ja Zaran musta huputon untuvatakki vähän siistimpiin tilaisuuksiin. Mutta puhutaan tällä kertaa aiheesta "Trenssi".






(Kaikki kuvat lainattu.)

Kuten huomasitte viimeistään edellisestä postauksesta mun ostoslistalla keikkuu vaalea trenssi ja nyt keräsin aiheesta muutaman inspiraatiokuvan. Vaikka joukkoon on mahtunut myös pari villakangastakkia, en näe, miksei sama asu voisi toimia myös trenssillä.

Omistin viimeksi trenssin lukioaikoina ja ehkä vielä ekana opiskeluvuonna, mutta myin sen lopulta kirpparissa pois. Takkihan on sinänsä hirmukäytännöllinen, mutta koen, ettei yksikään kokeilemani trenssi ole vielä istunut riittävän hyvin, joko takki on liian iso, tai sitten hihat on liian lyhyet tai sitten hinta on sellainen, etten viitsi edes kokeilla.... Ja trenssi on tosiaan vaate, jonka pitää olla täydellinen, muuten mä en koe sitä omakseni....

Mä olen ehdottomasti aina ollut "nahkatakkinen tyttö". Vaikka muitakin takkeja on kaappiin eksynyt, niin ei ole nahkatakin voittanutta!!! Nahkatakki sopii kaikkeen, kunnes tulee ne kesähäät ja kylmät kelit, työhaastattelu tai kutsu linnan juhliin..;) Ja koska olen niin monissa kesän juhlissa kaivannut trenssiä, totesin, että sellainen on jossain vaiheessa pakko hankkia. Kysymys vaan kuuluu mistä ja milloin? (Ja en menisi Linnan Juhliin trenssillä, hih.)

Mä unelmoin Burberryn trenssistä, mikä selittyy takin yksityiskohdilla ja ryhdikkyydellä, mutta ei ketjujen takit eivätkä Burberryt ole vieläkään täyttäneet istuvuusvaatimuksiani. Onko teillä kokemuksia Burberryn trensseista? Ja mitä mieltä olette tästä takin leveys vs. takin hihat ongelmasta? Entä millaisen trenssin helman pituuden olette kokeneet toimivimmaksi?? Onko liian lyhyt helma tyhmän näköinen mekkojen parina? Enkä siis ole ostamassa lyhyttä trenssiä/takkia, vaan kuten tiedätte helman pituuksia on monia ja mä olen aika pitkä...

Seuraavaksi voisin tehdä muutaman kollaasin asuista, joissa käyttäisin vaaleaa trenssiä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...