sunnuntai 23. joulukuuta 2012

My day so far...

Nyt on kyllä glamouri kaukana, mutta sen sijaan joulu lähellä, joten ajattelin jakaa kanssanne ne kuvat mitä on ja kertoa samalla mitä mä olen tänään tehnyt....

Heti aamusta kynttilöitä palamaan ja joulumusiikit päälle soimaan....


Kinkku uuniin...nam. Mä en todellakaan ole normaalisti possulihan perään, mutta joulukinkku on asia erikseen! Voi vitsi, se tunne, kun saa ensimmäisen palan kuumaa kinkkua suuhun! ;) Uuni vaatisi kenties jo pesua...........


Keitin heti aamusta sekametelisopan huomiselle. Nyt keitto on jäähtymässä, mutta ehkä illalla voisi sitäkin vähän maistella...ettei vaan tule mitään ylläreitä huomenna! ;)



Kävin putsaamassa lumia takapihalla ja putsasin polkua, jotta pötkylät pääsee takapihan kautta lenkille. Alkaa olla taas aikamoinen tunneli, kun pikkukaverit juoksee siellä seinien välissä... :)


Join takapihalla kuumaa kaaota, olihan sekin pakko kokea edes kerran talven aikana! (Kuva lainattu, sillä onnistuin myös vähän sotkemaan, joten kamera ei ollut ensimmäisenä mielessä.)


(VSX kuvat lainattu.)

Kokeilin tätä Victoria's Secretin Sexy Butt treeniä, mikä löytyy Facebookista ja täytyy sanoa, että ihan killerisarja näin kylmiltään! Vähänkö tuntuu nyt kun kävelee portaita alas alakertaan, huh.... No mutta, jos huomenna pystyn kävelemään, niin enköhän vedän saman sarjan uudestaan. Sen verta tuntui tehokkaalta ja Douzenin takapuolta kehuttiin tämän vuoden VS:n näytöksen parhaimmaksi! Ja mä edelleen yritän pitää mielessäni, että mulla on sairaan hieno uimapuku odottamassa kesää... ;)

 Sen pituinen se, kello on onneksi vasta 15:17 ja edessä yli viikon loma! :)


2 kommenttia:

  1. Tota treeniä täytyy ehdottomasti kokeilla!! -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tehnyt nyt kolmena päivänä ja toimii!! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...