maanantai 10. joulukuuta 2012

lurex





Viikonloppuna päälle pääsi uusi lurexneule, ostin sen aikapäiviä sitten, mutta jostain syystä ei tullut tilaisuutta käyttää....johtuisikohan siitä, että olen istunut lähinnä kotona verkkarit päällä....? Noh, ravintolailta, kun en jaksanut/kerinnyt tehdä mitään hiuksille ja tiesin, että joutuisin liikkumaan julkisilla, oli sitten sopiva tilaisuus. Neule on lämpimämpi kuin jokin ohut avonainen pusero, mutta malli ja lurex-lanka tekevät asusta vähän erikoisemman... Itse olen ainakin todella tykästynyt tähän neuleeseen! :)

5 kommenttia:

  1. Hei tajusin just et oot aikapaljon ainakin nyt näissä kuvissa Gossip Girlin Lily Van Der Woodseni näköne.
    -Eric

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, no kiitos! Mä olen mielelläni Lily van der Woodsenin näköinen, varsinkin kun mä alan olla neljänkymmenen! ;)

      Poista
    2. Nyt sori vaan en tajunnu oliko toi ihan sarkasmia, kun tuo sen näyttelijä on sen 42. Vai oletko oikeasti sen ikäinen? Olen ainakin luullut nuoremmaksi jotenkin.
      -Eric

      Poista
    3. Ei kun olen ihan 27wee, mutta Lily on vaan niin kaunis, tyylikäs ja hyväkroppainen nainen, että olisin mielelläni vielä neljäkymppisenä hänen näköinen, vaikka fiktiivinen henkilö onkin kyseessä! ;)

      Poista
    4. Ok jotenkin åidin sua nuorempana emt miksi, mut sit ihmettelinki et miks sul on sit jo vissiin ihan kunnon asunto/talo? Joo on se ja onhan se näyttelijä oikea :P
      PS: Itseasiassa sehän on Lilian?
      PPS: Seyksi viesti Erin nimellä on mun kanssa, tuli joku vireh siinä kirjotellessa.=)
      -Eric

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...