perjantai 21. joulukuuta 2012

lomafiilis


Hei kaikki! Ajattelin nopeasti kirjoittaa kuulumiset, sillä eilen oli sellaista hässäkkää, etten ole kerinnyt koneelle kuin nyt.... Myöhemmin teen paremman postauksen, ehkäpä asukollaasin tai useamman muodossa. Käyn vaan ensin saunassa ja tulen sitten tänne rustaamaan glögilasin kanssa! ;)

Mutta ne kuulumiset. Mulla alkoi 10 päivän vapaat, luksusta! Ja sen lisäksi, mä olen ihan täpinöissä joulusta ja jouluruoasta! Kuusi on jo pystytetty, eilen tuli ostettua ruokaa jääkaappi täyteen ja huomenna pitäisi vielä mahduttaa sinne sekaan 5 kilon kinkku, laatikko, erilaisia kaloja ja mätiä.....hmmmm.....olisi ehkä sittenkin pitänyt hankkia VIELÄ isompi jääkaappi. Mä olen miettinyt sellaista hullua ideaa, että kävisin loman aikana hiihtämässä tai pulkkamäessä...? Joko te ootte tänä vuonna avanneet kauden?

Ja sitten vielä kaksi lyhyttä asiaa. Toinen liittyy kirppariin. Muistuttaisin kaikkia, että jos olette jotain huutaneet, niin tarkistakaa mailinne, roskapostinne ja kommenttiboksit, nimittäin taas sama juttu, kenestäkään ei kuulu mitään, vaikka olen vastannut.... :)

Toinen asia. Tervetuloa kaikki uudet lukijat!! :) Ja nyt kun mulla on aikaa, niin voin toteuttaa jotain postausideoita vähän paremmin. Olisiko teillä mitään toiveita?? :)

Elikkä ei muuta tähän väliin, kuin palataan kohta taas! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...