torstai 27. joulukuuta 2012

klickat hem




Tässä pieni sneak peek siitä, mitä olen tilannut Net-a-Portesta, eli ei ollut trenssi tällä kertaa vaan iki-ihana IROn jakku, jollaisesta olen unelmoinnut ties miten pitkään! :) Kyseistä mallia ihailin koko syksyn, mutta en uskonut, että mulla kävisi niin tuuri, että saisin sen alesta ja vielä melko hyvällä hinnalla, ottaen huomioon, että näiden normihinnat pyörivät reilun 700-900€ välillä!! En siis koskaan voisi laittaa vaatteeseen kyseistä summaa...laukut on asia erikseen! Kävin äskön Net-a-Portessa uudestaan vain todetakseni, että nämä oli myyty loppuun, joten luojan kiitos uskaltsin painaa eilen enteriä...;) Ja nopea kierros kaupungilla tänään, osoitti, että enpä olisi mitään muuta kivaa alesta löytänytkään.

Nämä kuvat on lainattu Nathalie Schutermanin sivuilta, jossa vastaava jakku on myynnissä edelleen paljon, paljon kalliimmalla. Mielestäni koko asu on aika ihana ja varmasti hyvin samalla tavalla tulen itsekin tätä jakkua käyttämään. Ihanat uudet nilkkurit vaan puuttuu.... ;) Siispä kuvat luonnollisesti päätyvät inspiraatiokansiooni ja mä jään odottelemaan tilauksen lähetystä. Vähän alkaa stressata se, että paketissa kestää (on alet, ymmärrettävää) ja samaan aikaan tuotetta ei ole enää valikoimissa...iik! Toivottavasti koko on just passeli!

8 kommenttia:

  1. Voi Elena, odotan sitä päivää kun aloitat inspiraatiokuvien pinnaamisen Pinterestissä :) Tyylisi on ihan pettämätön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja onnittelut mainiosta alelöydöstä!

      Poista
    2. Kiitos ja kiitos! ;) Itse asiassa mä olen käyttänyt Pinterestiä jo pitkään, mutta jotenkin en ollut varma, johdattaako se suoraan mun facebook sivulle, joten en tiennyt haluanko laittaa sitä jakoon...mutta ehkä mä voisin tehdä siitä postauksen erikseen...? ;)

      Poista
    3. Eikun hei, olethan sinä siellä! Jee :) Ja tee ihmeessä! tuosta FB-yhteydestä en kyllä osaa sanoa? Mielestäni siitä ei mitenkään suoraan pääse? Hmm..

      Poista
  2. Noi nilkkurit on ihan mielettömät. Ei sulla olis tietoa mistä sellaisia löytäis?
    Taitaa olla Pradan?!
    Ja tuo jakku on upea. En malta odottaa asukuvia siitä.

    Ps. Oon lukenu blogia jo pitkään mutten aiemmin kommentoinut.

    T: Espoolainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nilkkurit on Miu Miun, mutta en ole vieläkään löytänyt ihan samoja mistään, vastaavia taisi olla Net-a-Porterissa tai Mytheresalla. Ne on kyllä upeat, ottaisin samantien! :) Tosi kiva kuulla uusista lukijoista, toivottavasti luet jatkossakin ja kommentti ei jää viimeiseksi! ;)

      Poista
  3. Hemklickat ei klickat hem

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...