perjantai 21. joulukuuta 2012

Burberry trench - 4 different ways

Lupasin aiemmin laittaa tänne muutaman kollaasin asuista, miten itse käyttäisin trenssiäni, jos jossain vaiheessa löydän täydellisesti istuvan yksilön, joka istuu mun omaan budjettiin. Tässä nyt olisi neljä erilaista vaihtoehtoa, miten itse voisin kuvitella käyttäväni takkia...


JUHLIIN....


outfit1



TÖIHIN....


outfit4




VIIKONLOPPUNA...

outfit2



DRINKEILLÄ....


outfit3


Näissä kollaaseissa käytin sen tyylisiä vaatekappaleita, mitä multa itseltäni löytyy, sillä vaikka unelmointi on kuinka kivaa, trenssi on vaate, jonka kohdalla mun täytyy olla varma, että sille tulee käyttöä ja se ei vaadi koko vaatekaapin uudistamista samalla. Myös kuvissa esiintyvä Burberryn trenssi näyttää aika samanlaiselta kuin mitä mulla on mielessä niin värin, kuin mallinkin puolesta....se onkin sitten toinen juttu, miten hyvin se istuu ja miten paljon rahaa olen valmis siihen käyttämään!

Mitäs sanotte asuista? Onko sijoittamisen arvoinen vaatekappale?? :)

2 kommenttia:

  1. Minulla on eri värisiä trenssejä eri merkeiltä, myös Burberryltä, mutta vetaisen mieluummin päälleni jonkin värikkäistä (fuksia, kiiltävä tummansininen, hunaja-punaruudullinen) sillä viileän hailakka beige vie viimeisetkin värit tällaisen blondin kasvoilta ja saa koko olemuksen näyttämään ikäistäni vanhemmalta, sama miten sitä yrittää asustaa värikkäämmäksi tai trendikkäämmäksi niin aina tulee sellainen "täti lähdössä konserttiin" -fiilis :(

    Burberryllä on nykyään aika ajoin mallistossa tummempaa beigeä ja hunajan sävyistä myös joten kannattaa sovitella ja verrata hyvässä valossa peilin edessä. Aiemmin oli vain sitä yhtä beigen sävyä, valitettavasti. Toki hinnatkin olivat huomattavasti alhaisemmat yli 5 vuotta sitten.

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen miettinyt ihan samaa ja etsin tosiaan vähän tummempaa beigeä, se kaikista vaalein ei ole yhtään mun väri! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...