torstai 27. joulukuuta 2012

Bags Boots & Beyond on Pinterest


Dream Home


Dream Wardrobe


Lukijan (Char) pyynnöstä ajattelin nyt vihdoin ja viimein kertoa, että mun inspiraatiokuvia voi katsella myös Pinterestissä. Itselläni on vain kaksi kansiota, joihin keräilen kuvia, Dream Home ja Dream Wardrobe, mutta ne riittävät mulle tähän hätään. :)

Olen ennenkin maininnut, että Char and the City -blogista löytyy kivoja sisustuskuvia, ja muutamia olen sieltä lainannut jopa omaan inspiraatiokansiooni. Muuten sisustusinspiraationi jakaantuu kahteen pääryhmään - vaalea, selkeä ja skandinaavinen sisustus sekä New York -tyylinen sisustus, jollaista näkee leffoissa ja hotelleissa. Mitä tulee pukeutumiseen, niin Dream Wardrobe -kansiosta löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä, mikä inspiroi mua muodillisesti. Kuvia on pintattu niin omasta blogistani kuin Pinterestistä ja muualta netistä.

Toivottavasti viihdytte ja jäätte seuraamaan, vaikka en hirveän aktiivisesti päivitäkään! ;) Pinterestiin pääsette täältä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...