keskiviikko 5. joulukuuta 2012

A Blog with Substance

Sain tunnustuksen sekä BagMiss -blogista että Bubbles and Marshmallows -blogista. Tarkoituksena on kertoa itsestä 8 satunnaista asiaa ja jakaa tunnustus eteenpäin seuraaville. Kiitos kovasti tunnustuksesta, nämä aina lämmittävät mieltä!! :)


1. Kotona kuljen suurimman osan ajasta valkoisessa kylpytakissa ja tohveleissa. Mä luulin olevani ainoa, mutta sitten alkoi pyöriä Rachel Zoe... :)



2. Suosikkipiirrettyhahmoni kautta aikojen on Nalle Puhin Ihaa. Mulla on kolme Ihaa-pehmolelua ja yksi niistä nukkuu muuten edelleen sängyssäni, heh. Kyllä, mulla on unilelu. ;) Ja miten Ihaasta voi olla pitämättä?



3. Jostain syystä aina kun matkustan, niin ruumaan jättämäni laukut tutkitaan ja metallinpaljastin piippaa joka kerta!! Taidan näyttää terroristilta tai terroristin tyttöystävältä. Joka tapauksessa, siinä on yksi syy, miksi pyrin matkustamaan aina käsimatkatavaroiden kanssa ja vedän herneen nenään, jos koneeseen mentäessä selviää, että kone on täyteen buukattu ja joudun luopumaan laukustani.





4. En ole koskaan välittänyt karkeista, suklaasta tai herkuista. Joskus tekee mieli ja syön about kolme karkkia, mutta sitten saattaa olla jopa parin kuukauden tauko, ilman että ajattelen koko asiaa. Muutenkaan en ole koskaan napostellut aterioiden välissä. Ehkä siinä syy, miksi viimeksi mulla oli reikiä maitohampaissa...




5. En ole koskaan lasketellut tai lautaillut. Aina oli tarkoitus kokeilla, mutta joka vuosi tuli lisää ikää, ja sitten alkoi nolottaa ja pelottaa.....ja minähän en päähäni kypärää laita! Inhosin joka sekuntia, kun jouduin pitämään kypärää pyöräillessä ala-asteella ja joka sekuntia sen tunnin ajan, kun olin ajamassa Kartingradalla!!



6. Rakastan romanttisia komedioita, enkä paljon muuta katsokaan. Jouluna leffateatteriin tulee yleensä kaikkea kivaa, kuten Love Actually, Holiday ja New Year's Eve.... Mahtaakohan tänä jouluna tulla joku uusi ihana "pakko nähdä" -elokuva?? :)



7. Juon paljon teetä ja aika vähän kahvia. En koskaan laita teehen sokeria, maitoa tai mitään muutakaan. Vaihdoin tavallisen teen vihreään teehen jo ala-asteella, maku on yksinkertaisesti enemmän mieleeni ja näköjään kaikki terveysvaikutukset tulevat kaupan päälle. :) Nykyään pyrin juomaan myös 8 vesilasia päivässä. Ja siis tämä mun hehkuhan näkyy Aleksanterinkadun toiseen päähän! ;)


8. Mä olen ihan hulluna kaikkeen hemmotteluun! Vaikka nyt ei olekaan kylpyammetta, jo pelkkä ajatus juoksevasta vedestä ja vaahtokylvystä saa mut hymyilemään, samoin hierontaan tai muuhun hoitoon meno. Hemmottelua on myös hyvä ruoka. Kun saa sen ensimmäisen haarukallisen suuhun, niin ei kyllä voi olla hymyilemättä, se tuntuu ja maistuu vaan niin hemmetin hyvältä! Mä en muuten varmaan tee eläkkeellä muuta kuin käyn kylpylälomilla! Ja shoppailu, sekin on mulle hemmottelua. Siitäkin tulee niin hyvällä mielelle, kun hankkii jotain, mihin on säästänyt pitkään ja etsinyt sitä juttua ties kuinka kauan. Ja nykyään kun käyn vanhemmillani, nukun lähes aina päikkärit, mitä olen lapsesta asti inhonnut, mutta se on vaan niin täydellistä olla kotona, maha täynnä ja levätä hetki, mitä arkena en koskaan tee. Joka kerta meinaan itkeä viltin alla, kun on niin ihanaa... ;)



Tällaisia paljastuksia tällä kertaa! :) En jaa tätäkään tunnustusta kenellekään nimetyille blogeille, koska en edes tiedä 8 suomalaista blogia, mutta jos joku päättää tämän toteuttaa, niin laittakaa toki linkit tänne! :)

8 kommenttia:

  1. Hih, hauskoja tunnustuksia. :)
    Mulla oli kerran sellainen vaihe, että pariin vuoteen ei maistunut mikään makea. Siihen ei ollut mitään syytä, se vain tavallaan unohtui. Nyt kyllä maistuu senkin edestä. :) Vai kylpylälomia.. Kyllä kelpaisi mullekin. Koko loma-sana on tällä hetkellä ihan vieras.
    Ps. Ihaa on ihana!<3

    VastaaPoista
  2. Mutta tana talvena mennaan laskettelee!!! Nyt ku oon taas Suomes:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o. Yritetään ainakin, jos mä uskallan! ;)

      Poista
  3. Kivoja tunnustuksia! Ihaa on niin hellyyttävä:) -sofia

    VastaaPoista
  4. Ei hitsi, olen kateellinen sun karkittomuudesta. Juuri tälläkin hetkellä maiskuttelen ällömakeita Budapesteja... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, se on vissiin ihan hyvä juttu, ainakin hampaiden näkökulmasta. Tosin kuten kaikkea muutakin oikeassa suhteessa, niin ihminen ja aivot tarvitsevat myös sokeria, joten mä saan jatkuvasti kuulla isältä siitä, että mä en syö riittävästi makeaa, heh... ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...