tiistai 18. joulukuuta 2012

2013 will be my year



Mä olen koko ajan puhunut mun ensi vuoden shoppailusuunnitelmista, mutta näin vuoden lopussa ajattelin listaa myös muutamia muita asioita, joita suunnittelen ensi vuodelle. Jotenkin se on vaan kiva ajatella, että uusi vuosi toisi mukanaan hyviä asioita ja itse voi avitta kanssa pikkaisen.... ;)



Tänä vuonna aion vihdoin tehdä ne kolme asiaa, joita en ole tehnyt piiiiiiitkään aikaan ja joista on ollut puhetta useammin kuin kerran! Aion käydä teatterissa, baletissa ja haluaisin jollekin kivalle keikalle tai konserttiin....



Mun on vaan pakko alkaa taas huolehtimaan terveydestäni! Mä en aio laihduttaa, enkä mä aio juosta maratonia, mutta mä yritän pitää huolen siitä, että syön säännöllisesti, monipuolisesti ja lautaseltani löytyy paljon värejä! Kuntoilun puolesta asetan tavoitteen 2 kertaan viikossa, jotta se olisi helposti saavutettavissa ja jotta mä saan kiksejä kun ylitän tavoitteeni. Sen lisäksi mun täytyy venytellä!!! ...viime kerrasta on varmaan puoli vuotta!! :(


  

Mä haluan käydä Pietarissa, Tukholmassa ja Tallinnassa, mutta myös jossain kaupunkilomalla, jossa on hyvät shoppailumahdollisuudet. Vanhat tutut houkuttelee kovasti, mutta mielelläni kävisin myös uudessa paikassa, joka voisi olla Milano tai Rooma... :)
 


Ensi vuonna aion myöskin testaa 5 uutta ravintolaa. Tällä hetkellä kiinnostaa Farang, OLO, Boulevard Social, Shanghai Cowboy ja Patrona.

Kaiken edellä mainitun lisäksi aion viettää myös enemmän aikaa mun perheen ja koirien kanssa, sekä tehdä kaikkea kivaa kavereiden kanssa....matkoja, brunsseja, juhlia jne.... Johan se on aikakin, että tähänkin risukasaan alkaa paistaa aurinko! Vuosi 2012 oli jotenkin vaikea ja syksy ihan totaalinen ranteet auki kokemus. Nyt mulla on tasan kaksi viikkoa aikaa etsiä jostain kadonnut parempi elämänasenteeni - jos joku näkee, niin kertokaa mullekin!! :)


(Kuvat: we heart it tai lainattu muualta)

9 kommenttia:

  1. Suosittelen lämpimästi Milanoa, jos etsit hyvää shoppailukaupunkia. Ihania ja laadukkaita kenkiä, Furlan laukut huokeaampaan hintaan ja ennen kaikkea putiikit ovat vieri vieressä Duomon ympärillä. Shoppailureissun voi siis hyvin piiloittaa kulttuurireissuksi, kun vierailee Duomossa reissun aikana. :)
    Vuoden 2013 keikkaelämyksen saat kuitattua samalla reissulla, kun Robbie käy kiertueellaan myös Milanossa.
    nimimerk. "Suunnittelee Milanon kulttuurireissua syksyksi alen aikoihin" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä ja Robbie kuulostaisi ihan huipulta!!! :)

      Poista
  2. Kiva postaus tosiaan, on kiva tehdä pieniä, toteutettavissa olevia suunnitelmia uudelle vuodelle. Kiva myös katsoa tuleeko ne toteutettua, blogistahan sen helposti näkee mitä on toivonut ja mitä jäi tekemäti :) Hih.


    ~ http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/ ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mä yritän nyt ihan tosissani, tulee stressiä tai ei, niin loppujen lopuksi, nämä on kaikki mun omaksi parhaaksi! :) ...ja ilman suunnitelmia, jää taas kerran tekemättä! :)

      Poista
  3. Minusta olisi surullista, jos tuntuisi siltä, että uusi vuosi tuskin tuo mitään parempaa elämään. Olen vältellyt lupausten tekemistä, koska niin usein siitä tulee vain suorittamisen tuskaa. Olet selvästi miettinyt noita lupauksia ja sitä, mikä olisi tärkeintä. Kun osaisikin tavoitella parempaa pienin askelin.

    Tuo matkakohteen valinta esimerkiksi pelkästään shoppailun kannalta kuulostaa ihanan rentouttavalta. Olimme viime talvena Roomassa ja ennen matkaa päätimme, että valitsemme vain yhden kohteen, joka on pakko nähdä ja loput jätäme seuraaviin matkoihin. Se olikin loistava valinta. Ne mitä halusimme, ehdimme nähdä hyvin. Ja lisäksi näimme paljon muutakin. Paljon jäi myös "seuraavalle matkalle". Itselleni jäi muuten Roomasta shoppailun kannalta vähän epämäärinen kuva. Luksuksen ja varastomyymälöiden välissä tuntui olevan kovin niukasti mitään erilaista.Toki en paljoa ostoksilta odottanutkaan, koska olen huomattavasti pidempi kuin keskiverto italialainen. -MK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin mäkin ajattelin, hiljaa hyvä tulee ja ehkä ne pienet kivat asiat arjessa nimenomaan tekee elämästä elämisen arvoista! Tyhmäähän se olisi listaa sellaisia asioita, kuin: tänä vuonna voitan lotossa...;) Mua kiinnostaa Italia erityisesti kenkien kannalta.... :)

      Poista
  4. Mä lähen balettiin ja/tai oopperaan mukaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidetään mielessä! ;) Mutta balettiin, ei oopperaan...;)

      Poista
    2. Ooppera on oikeesti yllättävän viihteellistä:) Mut tykkään paljon myös baletista!

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...