torstai 29. marraskuuta 2012

wanted in 2013

wanted



Sain nyt vihdoinkin sen H&M:n Margielan paketin, mutta joudun palauttamaan kaiken!!! :( Rannekoru oli mm. liian iso, body liian ahdistavaa jäykkää kangasta eikä bleiserikään ei ollut ihan täydellinen. Mulle on tullut todella vahvasti se tunne, että en osta mitään, mistä en pidä 100%:sesti, joten tuskin tarvii jäädä harmittelemaan. Olen aina ollut sitä mieltä, että laatu korvaa määrän, mutta nyt olen siitä kyllä ihan varma! Ennemmin säästän kolme kuukautta ja ostan yhden jutun, josta tykkään tosi paljon, kuin....

Näin ollen pyrin tästä eteenpäin ostamaan vaan sitä, mikä huutaa mun nimeä ja tällä hetkellä ne asiat näyttävät tältä. Pieni unelmointi on aina paikallaan, varsinkin, kun arjessa ei ole mitään kehumista! ;) Eli vaatepuolella kaipaisin nyt niitä harmaita farkkuja ilman kulutuksia, DVF:n mekkoja tai vastaavia, mustan muhkean neuleen korkealla kauluksella ja jakkuja joko IROlta tai vastaavan tyylisiä.... Tietysti jos ostaisin kaikesta sen kalleimman vaihtoehdon, niin eihän tässä riitä vuosi eikä kaksi, muttamutta...

Asustepuolella jatkan leopardilaukun metsästämistä, kaipaan mustia korollisia nilkkureita ja arkinilkkureita, sekä mustia ja nuden värisiä korkkareita mieluiten Pradalta. ;) Kenkätilanteeni on ehkä kaikista hälyttävin tällä hetkellä! Vaikka en olekaan kovin ahkera korujen käyttäjä, niin nyt on tehnyt pitkään mieli räjäyttää potti ja ostaa näyttävät korvikset sekä käydä tutkimassa optikkojen valikoimaa, josko mulle löytyisi uudet silmälasit vaikkapa aviator-mallissa....? Musta tuntuu, että mun näkö on huonontunut ihan yhtäkkiä ! Kiinnitin asiaan ensimmäisen kerran huomioni elokuussa ja sen jälkeen yhä enemmän ja enemmän... :( Täytyypi käydä tarkistuttamassa tilanne.

8 kommenttia:

  1. Kietaisumekko on kyllä tyylikäs ja kaunis. Tuossa kuvassa olevassa on vielä tosi nätti kuosi. :)

    VastaaPoista
  2. Harmaat farkut ovat pyörineet omalla ostoslistalla jo ties kuinka kauan. Oikeita vaan ei tunnu löytyvän, väri/sävy on väärä tai sitten on niitä kulutuksia. Hmh, mistähän sitä omansa löytäisi! :)

    Itse olen myös tuota samaa periaatetta jo pitempään yrittänyt toteuttaa: jos jokin vaate ei sytytä heti, en osta sitä. Sen takia taitaa löytyä kaapista nykyään monta lempparia mutta tilaa olisi vielä muutamalle ;)

    VastaaPoista
  3. Itse olen karsinut vaatekaappiani jo pitkään ja olen yrittänyt käyttää vaatteet loppuun ennen kuin hankin uutta. Merkkien sijaan satsaan laatuun ja vaatekaapin monipuolisuuteen. Satsaus on kannattanut. Minulla on vaatekaapissani mieluisia, sopivia vaatteita, joista on mahdollista yhdistellä sekä klassisempia että trendikkäitä yhdistelmiä. En tosin ota trendejä aina niin kirjaimellisesti, vaan enemmänkin soveltaen.
    -MK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, minä hankin kyllä aikaisemminkin ;) mutta kyllä, järki käteen ja parempaa laatua harvemmin! :)

      Poista
  4. Ostoslistasi on jotenkin todella inspiroivan näköinen :) Pidän näistä sun tekemistä kollaaseista kovasti. Oma tyylini ei ole ihan noin kokeileva, joten ihailen sun tyyliä! Pyrin myös siihen, etten ostaisi kuin 100% miellyttäviä juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin paras juttu, silloin niitä vaatteita tulee käytettyä ja niissä myös viihtyy ja tuntee olonsa kotoisaksi! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...