sunnuntai 25. marraskuuta 2012

TANGLE TEEZER









Kuten ehkä muistatte, kävin eilen kampaajalla ja ajattelin esitellä uusimman ostokseni - Tangle Teezerin! Olin lukenut kyseisestä hiusharjasta aiemmin, mutta jotenkin sen ostaminen jäi. Eilen pääsin kuitenkin kokemaan sen toimivuuden kampaajalla, sillä missään vaiheessa hiusten harjaus ei sattunut!

Mun hiukset menee tosi helposti takkuun hiusvärin yhteydessä, kihartamisesta seuraavana päivänä, kaulaliinasta johtuen tai pesun aikana, mm. eilisten kiharoiden jälkeen mua odottaa illalla aikamoinen hiustenhoitourakka. Näin ollen tänä iltana Tangle Teezer pääsee tosikokeeseen! ;)

Harjoja saa eri väreissä ja kahdessa koossa. Itse valitsin pienemmän matkakoon, jotta tätä voisi kuljettaa myös laukussa mukana työpäivän aikana. Kaikista ihanista karkkiväreistä huolimatta päädyin ostamaan mustan harjan. Kun mietin eri vaihtoehtojen välillä, kampaajani totesi, että ota musta. Se on enemmän mun väri ja mä en ole pinkki ihminen...heh! Mistähän mahtoi päätellä, kun päälläni ei yleensä mustan lisäksi muita värejä näekään... ;) Mutta oikeassa hän olikin! Tämä tuntuu omalta ja vaikuttaa parhaimmalta harjalta, mitä olen koskaan koittanut. :)


10 kommenttia:

  1. Mistä näitä löytää Helsingistä?? :) Ja paljon oli hintaa?
    Ois tarvetta just tuolle harjalle!
    xx J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin omani Beatista, mutta varmaan moni muukin kampaamo myy ja nelly.comissa oli musta kanssa jossain vaiheessa... :)

      Poista
  2. Mulla on ollut Tange Teezer käytössä jo muutaman vuoden ja on kyllä huippu. Tykkään harjata hiukset heti suihkun jälkeen ja tämän kanssa märkien hiusten harjaaminen on luvallista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin just koitin ja toimii! En olisi kyllä pienemmällä vaivalla saanut äsköistä harakanpesää auki! ;)

      Poista
  3. Mäkin mietin tota tangle teezeriä, mutta mun hiukset ei tykkää hirveen repivistä harjoista, ja noi näyttää aika teräviltä noi piikit. Onko se hellä vai onks se kovakouranen? :P

    ps. Mulla ois sulle haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei munkaan, ja tuon harjan idea on nimenomaan se, että harjakset joustaa eikä revi hiuksia, vaan pikkuhiljaa hiukset aukee ja sitten ne pahimmatkin kohdat, ja loput voi vaikkaa harjata jollain kammalla. Tällä joutuu harjaamaan pidempään, mutta lopputulokseen pääsee hellävaraisemmin. Nimittäin olisitte nähneet mun huopamyssyn hetki sitten ennen saunan menoa!!! Harjakset tuntuvat todella hyvältä päänahkaa vasten, eli tämä on täysin eri tuote kuin tavallinen hiusharja! :)

      Ja kiitos haasteesta! :)

      Poista
  4. Olen käyttänyt TT:ä vuosikaudet, ja se on itseasiassa ainoa kapistus joka saa selvitettyä pitkät, vaalearaidoitetut hiukseni satuttamatta päänahkaa ja katkomatta latvoja :)

    -L-

    VastaaPoista
  5. Loistava harja! Meillä entisessä työpaikassa teatterin kampaamossa käytettiin ahkerasti.. Jopa takkutukkaiset lapsi näyttelijät sai hiukset selviksi ilman itkua ja huutoa :D Itse käytin muutaman kerran ja pitäiskin hankkia itsellekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten tämä onkin tullut näin myöhään julkiseen keskusteluun, itse luin asiasta ekan kerran tänä syksynä! Tämä olisi niin pelastanut mut lukuisia kertoa elämäni aikana! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...