maanantai 12. marraskuuta 2012

rag & bone






Viime aikoina mä olen enemmän ja enemmän haaveillut Rag&Bonen nilkkureista, niin mustina kuin kevääksi vaaleina. Olisikin kiva mennä Tukholmaan, jotta pääsisi sovittamaan näitä livenä Nathalie Schutermanilla. Sen jälkeen vois kattoo, jos noi on hyvät, niin tilata vaikka jostain muualta halvemmalla, jos onnistuu.... Mutta ei mua tosiaan niinhään se hinta haittaa, jos kengät on hyvät, mutta sitä riskiä en uskalla ottaa, että tilaisin nämä jostain Jenkeistä asti... Toi malli on jotenkin ihan superkiva ja näyttää hyvältä myös hameen kanssa! :)

4 kommenttia:

  1. Näyttävät mukavilta jaloissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä luulen kanssa, että noi on aika hyvät, vaikka korkoa onkin vähän enemmän... :)

      Poista
  2. Minä olen myös katsellut Rag&Bonen nilkkureita netistä, mutta en ole uskaltanut vielä tilata, kun olen koosta epävarma. Nuo vaaleat nilkkurit varsinkin ovat ihanat! Harmi, ettei Tukholmaa lähempää pääse sovittamaan.

    -M-

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...