perjantai 23. marraskuuta 2012

new in

 

 


Siinä se on ja huutaa mun nimeä!!! :) Kerrankin voin sanoa, että onneksi takilla oli hintaa, eikä sitä myyty syksyn aikana loppuun, se on kyllä niin sen näköinen, kuin mitä olen etsinyt ja aitoa nahkaa - jei!

Muuten viime maaliskuussa kun olin kavereiden kanssa Pariisissa ja olin ostamassa mun vanhalla tekonahkarotsilla Balenciagan laukkua, niin me käytiin keskustelua siitä, sopiiko Balenciagan nappulat mun takin metallisiin yksityiskohtiin....no mutta, arvatkaa mitä?! Tähän ne vasta sopiikin!! :)

4 kommenttia:

  1. Hieno on, asukuvia kehiin! ;) Aloitin tänään uuden blogin juurikin tuolla periaatteella, tästä lähtien ostosten täytyy huutaa nimeäni, että mitään ihan kivaa ei ostella vaikka halvalla saisikin... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin hyvä periaate ja lopulta kiitos seisoo! :)

      Poista
  2. Tosi kaunis! Biker mallista olen kanssa itselle haaveillut, mutta pitäis vaan ensin varmistua, että mulla olis sille todellisuudessa käyttöä:) Nyt olis ainakin helposti löydettävissä inspiraatiota asuihin kaikkialta!:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Biker on onneksi klassikko, mutta tottahan se on ja näin kannattaisikin tehdä aina! Itse olen harjoitellut mun tekonahkaisella versiolla useamman vuoden ja en kyllä tiedä mitä tekisin ilman! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...