torstai 15. marraskuuta 2012

My Style - Maison Martin Margiela


Yksi kamala päivä lisää takana, mä olen jotenkin ihan superstressaantunut ja väsynyt! Sitä sen on pakko olla, jos meinaa alkaa itkeä, kun näkee parkkipaikalla kastemadon...tosin mä olen aina pelännyt niitä... Jos päivästä haluaa etsiä jotain positiivista, niin mä onnistuin kuin onnistuinkin ostamaan H&M:n verkkokaupasta kaikki Maison Martin Margielan tuotteet, joita aiemmin ihastelin, eli en edes pelkkää bodya, vaan myös villableiserin ja rannekorun! Nyt ne ovat ostoskorissani, mutta ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa, viimeksi Henkalta tuli neule kokoa 42, koon 34 sijaan ja siihen mennessä neule oli jo loppuunmyyty, joten en saanut mitään. Uskon vasta kun paketti on mulla ja totean että kaikki täsmää! Ja olisihan se hienoa, jos kaikki vielä sopisi....

Miten tämä tilaus liittyy My Style -osioon, niin siten että.... Rannekorun idea on muistuttaa kelloa ja kuten olen teille kertonut, niin metalliset, näyttävät ja maskuliiniset kellon ovat mieleeni. Tykkään sekoitella asuissani maskuliinisia ja feminiinisia juttuja, ja vasta silloin tunnen olevani Ready. Mä en esimerkiksi koskaan voi pukea sifonkipaitaa, hametta, korkkareita ja kiharoita samaan aikaan. Jos olisi pakko, niin vetäisin päälle jonkun rock henkisen nahkatakin tai rannekoruja.

My tykkään, että asuissa on twistiä ja ehkä vähän seksikkyyttäkin, mutta mulle se ei tarkoita minihametta ja isoa kaula-aukkoa. Tässä kohtaa Maison Martin Margielan body ajaa juuri sitä, mitä mä asuissani haen. Siinä vähän niinkuin olisi pelkät alusvaatteet päällä, mutta ei kuitenkaan. Kuinka makealta tämä voisikaan näyttäää särmikkään mustan bleiserin alla?!! Ja kolmas tuote onkin se musta bleiseri, joita ei vaatehuoneessani voi olla koskaan liikaa, ja kerrankin hyvä villainen versio, jonka kauluksen voi napittaa ylös asti kiinni. :)

Mä en ole kyllä ikuisuuksiin ollut yhtä innoissani mistään verkkokauppatilauksesta!! Toivottavasti kaikki oikeat tuotteet saapuvat ja kaikki sopii! Nyt Täydellisiä naisia... ;)

7 kommenttia:

  1. Tampereen hennesillä oli vielä rekit notkollaan kaikkia margielan juttuja! Kengistä noihin bodyihin :) ei tainnut iskeä täällä niin hirveällä suosiolla, joten jos joku jtn kaipaa niin täältä varmaan löytyy! Itelle ei tarttunut matkaan mitään, jotenkin nyt eii sytyttänyt kyseinen mallisto!

    T. Elina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua, että Helsinkiläisten ja Tamperelaisten muotimieltymykset voikin erota toisistaan niin paljon!! :)

      Poista
    2. Yep! :) eikä ollut edes ensimmäinen mallisto, josta jäi paljon tavaraa rekeille. Niitä pleksiwedgejä himoitsin mutta ei taivu budjetti moiseen hintaa :)

      T. Elina

      Poista
  2. Palaten aikaisempaan hattupostaukseesi, löysin aika inspiroivan asukokonaisuuden http://almaanies.blogspot.fi/2011/06/kapelusz.html

    VastaaPoista
  3. Upea toi body!:-) -sofia

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...