keskiviikko 28. marraskuuta 2012

mustikkaglögi

 

Tämän joulun paras löytö on Marlin mustikkaglögi! Siihen vielä tujaus jotain lämmikettä ja viltti ympärille, niin johan mieli paranee.... ;)

Ajatella, että viikonloppuna voi jo avata joulukalenteria - koirien joulukalenteria mun tapauksessa tosin. Mutta mä en ole koskaan ihmisten suklaakalentereista välittänytkään, lapsenakin mulla oli vaan kuvakalentereita. Mulle herkku ei nimittäin ole se juttu, vaan jotenkin siihen luukun avaamisen liittyy vaan sellainen taianomainen ja odottava tunne, joka tulee varmaan lapsuudesta.... Mä olen miettinyt sellaistakin, että kävisin pitkästä aikaa kirkossa tänä jouluna. Mulla on nimittäin vähän ikävä kouluaikoja, kun aamukirkon jälkeen tiesi pitkän joululoman koittavan, ja jotenkin se kirkko viritti sellaiseen tietynlaiseen tunnelmaan. Ja viime käynnistä taitaa olla jo tovi, jos ei lasketa häitä ja ristiäisiä, joita nyt onneksi tulee säännöllisin väliajoin...

Mitäs teidän joulun odotukseen kuuluu ja meinaatteko tehdä jotain erityistä tänä vuonna? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...