tiistai 13. marraskuuta 2012

Maison Martin Margiela for H&M



Lukuisista H&M:n ja suunnittelijoiden yhteistyömallistoista huolimatta, mä en vieläkään omista yhtäkään vaatekappaletta. Mua ahdistaa jonottaminen ja pelko siitä, etten saa haluamaani, mä en osaa käyttää kyynärpäitäni ja harvoin mikään tuote on houkuttanut tosissaan. Lisäksi ei ole koskaan ollut mahdollisuutta lähteä kesken työpäivän ostoksille.... Pari kertaa olen tilannut jotain verkkokaupasta suuren ryntäyksen jälkeen, mutta tuotteet ovat olleet suuri pettymys ja yrityksiksi ne yritykset ovat sitten lopulta jääneetkin!

Missonin ja Lindexin yhteistyömallistosta ostin ensimmäistä kertaa vaatteita ja nyt kovasti houkuttelee Maison Martin Margielan body. Mä veikkaan, että tämä myydään heti loppuun, joten yritän olla ajattelematta asiaa ollenkaan. Mutta olisihan tuo mahtava, niin mun tyylinen, että......

Meinaako kukaan mennä H&M:lle jonottamaan vai ovatko kovat hinnat ja erikoiset mallit pelottaneet teidät pois? Itse voisin ostaa bodyn lisäksi lähinnä kenkiä pleksikorolla, mutta hinnat hipovat taivaita, eikä yksikään tuote tässäkään mallistossa kalahda yhtä paljon kuin tämä body!! Jos joku sattuu sellaisen ostamaan ja haluaa myydä sen minulle, niin saa ottaa yhteyttä! ;) Onnea kaikille ostoksille! :)

2 kommenttia:

  1. Minäkään en meinannut ryysätä kauppohin, mutta kokeilen onneani, josko saisin malliston karkkipinkin clutchin. Kehystäisin seinälle nääs...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se laukku oli muuten hauskan näköinen ja siitä taisi olla joku toinenkin väri! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...