maanantai 5. marraskuuta 2012

Holiday Gift Guide by Net-a-Porter

Samalla kun odottelen sählytreenejä (ärsyttävän myöhään ne onkin), niin menin aikani kuluksi surffailemaan Net-a-Porterin sivuille, jonne oli sopivasti tullut osio "Holiday Gift Guide".


Pieni unelmointi ei ole koskaan pahitteeksi, vaikka mä sitä normaalisti aika vähän harrastankin. Ja nyt se tuli taas todettua, että syystäkin niin teen! Nimittäin ilman tällaisia löytöjä pystyy paremmin keskittymään olennaiseen ja silloin tulee jopa hankittua se, minkä suunnitteleekin hankittavaksi. Näin My Style -juttuihin viitaten, ehkä teitä kiinnostaa, minkälainen olisi mun unelmien Holiday Wish List?


Pahoittelen kun on vähän epäselviä kuvia, mutta ne samat tuotteet löytyy nyt myös mun fashiolistalta tuossa oikealla sivupalkissa. Erityisesti houkuttaa alimman rivin tuotteet, YSL:n nude clutch, sininen Stella McCartneyn yöpaita ja Valentinon nudet rusettikorkokengät. Ei ehkä mun omimpia tuotteita, mutta senpä takia mua ne niin houhutteleekin... :) Mitäs teidän listalta löytyisi, jos raha ei olisi esteenä?? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...