lauantai 10. marraskuuta 2012

hat thing

Mä ostin pari vuotta sitten tämän hatun, mutta mä en vaan osaa käyttää sitä! Nyt kun siivosin vaatehuonetta, niin se tuli taas vastaan ja laitoin sen päähäni. Mä tykkään hatuista ja pipoista noin yleensäkin, mutta jotenkin mä en vaan osaa käyttää niitä....



Silloin kun ulkona on lämmin, niin sitä ei viitsi laittaa päähän. Koitettu on, mutta ihmiset kyylään niin kuin pöljää. Nyt taas kun sitä voisi käyttää, niin se ei tunnu sopivan villakangastakkiin.... Käyttääkö kukaan teistä hattuja ja mihin tämän yhdistäisitte?? Täytyy tänään illalla tehdä postaus hattuihmisistä, josko siitä saisi jotain inspiraatiota. Nyt mä meen hakee Lindexilta yhdet housut, jotka tilasin niiden verkkokaupasta pari viikkoa sitten. Jos ne on hyvä, niin mä olen todella onnellinen ja voin sitten myöhemmin esitellä jonkun asun niiden kanssa. :) Kuullaan taas!

16 kommenttia:

  1. Mä käytän hattua talvisin, ihan paras etenkin lumisateella :) Sen ainut huono puoli on että se on hankala kahviloissa, bussissa jne jos se pitäisi saada hetkeksi johonkin syrjään. Miksi tuo ei sopisi villakangastakin kanssa? Uskon että sopisi, mutta riippuu tietysti vähän takista. Bikerin kanssakin voisi olla aika jännä kontrastin takia, mutta siihen on ehkä turhan viileä. Sun pitää esitellä vaihtoehdot! Vitsit että oot muuten kaunis noissa kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kiitos, mä en yleensä koe olevani kovin valokuvauksellinen... Mutta joo bikeria mäkin olen ajatellut, mutta tässä on kaksi pikkuongelmaa. Ensinnäkin se täydellinen nahkainen versio puuttuu edelleen ja toisekseen alkaa tosiaan olla vähän viileää siihen. Ehkä ongelma onkin mun villakangastakkivalikoimassa, jos se takki olisi lyhyehkö ja simppeli musta niin sitten ehkä, mutta mulla on vain navy pidempi takki kultaisilla napeilla ja sitten vaalea buklee, mikä täälläkin on nähty ja siihen tämä ei sovi värinsäkään puolesta. Nyt kyllä harmittaa etten kaivanut tätä ulos pari viikkoa sitten kun ulkona oli vielä suht lämmintä... :)

      Poista
  2. Upeat kuvat susta! Näytät todella kauniilta näissä kuvissa! :)
    Kivaa vkloppua! xx J

    VastaaPoista
  3. Mulla on ihan sama ongelma! Tykkään hatuista ja pipoista, mutta en osaa käyttää niitä :/ jos teet sen postauksen hattuihmisistä, niin olen kiitollinen, koska siitä olis apua varmaan mullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä yritän väsätä jotain, mutta vähän huonosti löytyy samanlaisia hattuja! :)

      Poista
  4. Olet tosiaan kaunis näissä kuvissa! Ei sillä, ettetkö muutenkin olisi. Ehkä johtuu kiharista hiuksista, tai sit vaan hatusta?

    Itselläni tuli mieleen, että jonkinlaisen keepin/viitan kanssa tuo sopisi omasta mielestä tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, äiti oli vissiin oikeassa, että hatut sopii mulle! Taidanpa tästä lähtien käyttää aina, niin näytän hyvältä! ;) Totta, mutta sekään ei oikein talviversio, kun talvella mun on ainakin pakko käyttää toppatakkia! :)

      Poista
  5. Musta tuo hattu näyttää todella hyvältä kuten sinäkin :) Ihailen aina muilla hattuja ja mielelläni käyttäisin itsekin mutta koska olen lyhyt niin näytän lähinnä sieneltä jos laitan esimerkiksi tuollaisen hatun päähäni =) Kesällä hankin panamahatun jota käytin Espanjassa, jotenkin en täällä osannut sitä käyttää. Pipoja kyllä käytän talvella, näyttää sitten miltä näyttää mutta teininä tuli palellutettua korvat liian monta kertaa koska pipot eivät olleen silloin kovinkaan in niin enää en sorru siihen :) Mutta ehdottomasti käyttöön tuo sinun hattu, näytät tosiaan upelta sen kanssa :)

    t.Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta olisi ihanaa käyttää sellaista valtavalieristä hattua kesällä, mutta se on ihan totta, että Suomessa takapihaa pidemmälle en sillä menisi! Kumma maa! :) Jes söör, nyt kun niin moni on ollut sitä mieltä, niin täytyy vaan tehdä se ja aloittaa takkivalikoiman uudistamisesta!! ;)

      Poista
  6. Myös minun mielestäni tuo hattu sopii sulle todella hyvin. Ehkä se hattujen käyttö vaatii jonkinlaista rohkeutta, mutta mitäpä siitä jos ihmiset katsovat. Voi olla että he vain ihastelevat! :) Itse ainakin kiinnitän huomiota kun joku osaa taidokkaasti käyttää hattuja ja yhdistää niitä erilaisiin asuihin :) Pukeutumiseen liittyen tse olen saanut kovasti insiraatiota Gossip Girlistä.. siinä erityisesti Blairin tyyli on todella ihana vaikka välillä asut saattavat mennä vähän yli ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet varmaan ihan oikeassa! Mulla oli joskus muutamia vuosia sitten isolierinen hattu, jonka ostin Tukholmasta. Siellä se oli niin magee, mutta ei tarvinnut kuin kerran seistä Mannerheimintien sporapysäkillä, kun hatulle ei ollutkaan enää käyttöä! ;) Se siitä badhairdaysta ja hatun taakse piiloutumisesta. Mutta ehkä mun nyt täytyy rohkaista mieleni! :)

      Poista
  7. Tosi kauniit kuvat susta, toi hattu sopii sulle:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mitä enemmän noita kuvia katselen, sitä enemmän alan tottua ajatukseen...siedätyshoitoa! ;)

      Poista
  8. Aivan ihanat kuvat sinusta! Hattu sopii sinulle todella hyvin. Toivottavasti rohkaistut käyttämään sitä! Ainahan tyylikkäät naiset keräävät katseita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yhtenä päivänä jo käytinkin, mutta totesin, että pitää hankkia pari hattukorkkia, koska mun pieneen päähän kaikki hatut on vähän isohkoja... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...