torstai 18. lokakuuta 2012

Rachel Zoe Season 4








Rachel Zoe on mun mielestä ihana, kun katson häntä työssä ja vapaa-aikana, niin näen itseni, kaikessa! Hihi! :) Aloitin nyt 4. tuotantokauden ja olen katsonut pari ekaa jaksoa. 3. ja 4. välissä taisi oikeassa elämässä vierähtää hetki, mutta mun tapauksessa vain pari päivää, ja ensimmäinen asia, mihin kiinnitin huomion on se, että raskaus taitaa todella pukea Rachelia!! En ole vissiin koskaan sanonut tätä aiemmin kenestäkään... Mutta joo, en tiedä onko Rachel saanut enemmän kiloja, vai onko hän hieman relannut ja nukkunut, vai onko hänen pitkäikäinen haave toteutunut, mutta hän näyttää todella hyvinvoivalta ja sen sijaan, että hänen suupielensä roikkuisivat väsyneesti alaspäin, hän koko ajan hymyilee ja nauraa - mahtavaa! Tulee itsellekin parempi mieli katsellessa, enkä kyllä malta odottaa seuraavia jaksoja! :) Suosittelen ohjelmaa lämpimästi kaikille!

Ja kiitos kaikista kivoista kommenteista edelliseen postaukseen liittyen! Mä olen päättänyt, että pidän yksityiselämäni blogin ulkopuolella, mutta välillä mullakin on huonoja päiviä, joista en puhu, ja sellaisina päivinä ärsyttää pienet asiat. Nyt kyseinen kommentti tuntuu jo pahalta unelta, mutta ehkä se saa kuitenkin jonkun miettimään ja ymmärtämään asioita.... Itselleni blogi on rakas harrastus ja teidän olemassaolo elämän suola. En ole täydellinen, enkä väitä muuta. Mutta kiva kuulla, että on silti ihmisiä, jotka pitää blogistani just the way it is! :)

Ja sitten kun mun tyyliä on kehuttu ja mainittu, että olisi kiva kuulla miten rakennan mun asukokonaisuuksia tai miten stailaan samoja vaatteita eri asuihin, niin kiinnostaisiko teitä jokin sellainen postaus, missä kertoisin mun must have vaatekappaleista ja mikä tekee mun asuista sellaisia, että viihdyn niissä?? :) Tai muitakin toiveita saa esittää. Ja toistaiseksi myös anonyymit voi kommentoida, katsotaan tilanne erikseen, sitten joskus, kun olen maailman tunnetuin ja vihatuin bloggaaja..... ;)

6 kommenttia:

  1. Rachelin kasvot näyttivät tosiaan nuorekkaan raikkaalta ja kuulaalta raskauden aikana :)

    Normaalisti häntä on luultu paljon ikäistään vanhemmaksi nimenomaan kasvojen ihon perusteella ja siksi on uskottu että valehtelee ikänsä.

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä uskon, että hän on just sen ikäinen kuin on! Pitäisi vähän googletella kuvia nykypäivänä, onkohan hohto säilynyt vai onko työstressit imaisseet Rachelin taas mukanaan.... :)

      Poista
  2. Must have kappaleista olisi kiva nähdä postaus! Ja joissakin kuvissa olisi kiva nähdä että mistä kaupasta mikäkin on ostettu! :)

    VastaaPoista
  3. Mistä sitä voi katsoa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy tarkistaa, olen itse niin onneton näissä! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...