maanantai 22. lokakuuta 2012

Olivia's family lunch






(Kuvat: Zimbio)

Pitkästä aikaa kuvia Oliviasta. Johanneksen vanhemmat näyttäisi olevan käymässä ja näin tyylikästä seuruetta ei kyllä voisi olla huomaamatta katukuvassa! Sukulaisista puheen ollen, mä varmaan ratkeaisin onnesta, jos mun lapsi tapailisi Oliviaa, haha!! ;) Enkä voi taaskaan olla ihailematta Olivian täydellistä ihoa. Joskus kun mulla on tooosi paljon rahaa, niin mäkin alan käymään kuukausittain kasvohoidossa, olisin nytkin sellaisen tarpeessa.

Ja sitten vielä yksi juttu, tuli nimittäin mieleen noista Olivian korvakoruista. Mulla on vähän saman tyyliset vintage-korvakorut, jotka olen perinyt mummoltani ja ne ovat tosi vanhat ja siksi ihanat. Niiden ongelma on se, että vanhanaikainen nappikorvis ei ollutkaan niin yksinkertainen kuin nykyään, vaan se lukko-osa laitetaan kiinni kierrittämällä sitä myötäpäivää korvan takana (tajusikohan kukaan). No anyways, se kierre"neula" on niin paksu, että mä en saa sitä korvastani läpi, mulla kun on tosi pienen reijät, jotka umpeutuu helposti, kun en käytä korviksia päivittäin. Mietinkin onkohan mahdollista ja kuinkahan kalliiksi tulee, jos sen neulan hioisi tms. sileäksi ja vaihtaisi siihen tavallisen lukon, kuten nykyajan nappikorviksissa? Onko täällä ketään kultaliikeasiantuntijoita?? :)

Ja sitten sähläämään! Kuullaan taas! :)

4 kommenttia:

  1. Täällä ilmoittautuu yksi melko tuore lukijasi! :) Piti tohon korvakoruhommaan lähteä kommentoimaan, olen joskus ollut kultasepänliikkeessä töissä nimittäin. Ovatko korvikset aitoa materiaalia ts. kultaa tai hopeaa? Jos ovat, niin jotain saattaa olla tehtävissä, jos eivät niin rohkenen epäillä. Kävisin ihan kulta/hopeasepänliikkeessä näyttämässä, siellä parhaiten selviää. Hiominen tuskin tulee kyseeseen, että niistä pitäisi varmaan poistaa kokonaan vanha kiinnitysmekanismi ja vaihtaa jonkinlaiseen uuteen, minkä nyt sitten parhaiten saa koruun laitettua/sopii koruun. Kiinnitys pitänee tehdä juotoksella, joten sen takia korun pitäisi olla hopeaa tai kultaa. Mutta en tosiaan ole kultaseppä, tällaisen vinkin voin vaan antaa, jos tästä mitään apua nyt oli! :D Mutta kannattaa mielestäni käydä näyttämässä.
    PS. Sinulla on ihana tyyli ja pidän asenteestasi! Keep up the good work! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vaan ja kiva kuulla sinusta! :) Kyllä, vissiin unohdin sanoa, mutta kyseessä on nimenomaan aitoa kultaa olevat nappikorvakorut ja kiitos vinkistä, aion mennä kultaliikkeeseen tiedustelemaan mitä asialle voidaan tehdä ja paljonko kustantaa! :) Ja kiitos kehuista, mä yritän parhaani! ;)

      Poista
  2. Ihana kuva, on ne niin tyylikkäinä:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä kun katsoo, niin tulee entistä kovempi hinku Nykiin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...