keskiviikko 24. lokakuuta 2012

My Style - Oversized watch

Yksi omaan tyyliini hyvin vahvasti liittyvä osa on suuri rannekello, mitä suurempi sitä parempi! Olen käyttänyt rannekelloa niin kauan kuin muistan, eli vähintääkin siitä asti kun menin kouluun. Kellon käytön opin taas isältäni, kuten vissiin hampaiden neuroottisen jynssäämisen, käsien pesun ja elämänasenteen. Kello on ainoa asia, jota en koskaan unohda, sen kanssa ei pysty kilpailemaan korvakorut eikä edes ripsiväri... ;)

Olisi ihanaa, jos jossain vaiheessa olisi useampi kello mistä valita, mutta toistaiseksi omistan vain kaksi ja kaikista vanhoista olen ajan kanssa luopunut, kasvaessa ja tyylini muotoutuessa nykypäivään. Vasemmalla oleva ruskea Michael Korsin kello on yksi kelloistani, toinen on kultainen Guessin kello. Vaikka alusta asti inhosin ajatusta Guessin kellosta (ei vaan ole mun juttu, eikä tätä tartte kenenkään kommentoida), niin itse kello oli ihana ja siksi se on mulla vieläkin. Malli vaan taitaa olla jo vanhempi, joten en edes yrittänyt lähteä etsimään kuvaa netistä, varsinkin, kun en edes muista mallin nimeä....


Olette ehkä huomanneet, että kaikilla suosituilla suomalaisilla bloggareilla on nykyään ranteessa kultainen kello?? Noh, uskokaa tai älkää, mutta minä olen hankkinut omani ensimmäisenä ja muistan kuinka se alkuaikoina keräsi katseita ravintoloissa, vaikkei mikään Rolexin kello ollutkaan!! Ja kun se oli sitä aikaa, niin ei suurten kultakellojen valikoimakaan ollut Stockalla läheskään niin hyvä kuin nykyään, siksi lopulta päädyinkin Guessiin...

Kuten laukkuja, niin myös kellojakin mietin ja valitsen sydämellä ja ajan kanssa. Tällä hetkellä houkuttelisi punakulta, mutta ei kokonaan vaan yhdistettynä hopeaan tai ruskeaan. Yllä näettekin kaksi mallia, jotka voisin mielelläni kotiuttaa, kunhan rahatilanne taas vähän paranee. Haluaisin myös kulmikkaan kellon nahkarannekkeella, mutta ranteeni on niin pieni, ettei täydellistä ole vielä tullut vastaan.

Rannekelloon liittyy jokin maaginen tunne, ei niinkään se, että mä neuroottisesti seuraisin siitä mitä mun pitää tehdä tai missä mun pitää olla, vaan se, että kun sen laittaa käteen, niin tunnen itseni itsevarmaksi ja "viimeistellyksi"...?? ;) Kellofanin salainen unelma on tietenkin Rolexin kello, ehkä vintage malli....mutta myös Radon kello olisi tervetullut. Isälläni on aika kiva. :)

6 kommenttia:

  1. Mä haaveilen myös Radosta: en kyllä millään pysty päättämään haluaisinko mustan vai valkoisen. Sen tiedän että haluan keraamisen, mutta sellaisen superohuen vai ronskimman... (Koska tää päättämättömyyshän tässä on suurin ongelma, ei esimeriksi hinta;)...) Toi ruskea MK on tosi makea, se on myös yksi mitä olen katsellut jo pitkään.

    VastaaPoista
  2. Täällä kanssa yksi "kellofriikki". :) Isot kellot ovat kanssa tällä hetkellä se mun juttu! Michael Korsin tai Marc by Marcin iso kultainen harkinnassa... Myös Stockmannin Gucci -osastolla ihania kelloja.

    -Mia http://mias-mia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet oikeassa, Marcilla on kanssa todella kivoja kelloja! :)

      Poista
  3. Itselle "kultainen" kello on vielä vähän liikaa, mutta omaa roosakultaani rakastan sitäkin enemmän! :) Korsin rose goldin ostin puolitoista vuotta sitten ja nyt kesällä hopeisen oversizen, enkä osaa olla jo jompikumpi ei ranteessani ole!

    Tuo tortoise-rannekkeinen (eli se mikä sinulla on) olisi haavelistalla seuraavana, ehkä ensi vuonna ;) Vaikken varsinaisesti edes uutta kelloa tarvitse. Ainahan saa haaveilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä jännä miten kello koukuttaa ja viimeistelee asun! Mullakin hopea-punakulta tai punakulta tai punakulta-jotain on ostoslistalla...voisin ottaa vaikka kaikki! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...