lauantai 20. lokakuuta 2012

My Style - Contrast and making choices

Tykkään sekoittaa asuissa eri juttuja, niin kliseelta kuin se kuulostaakin. Halpaa ja kallista joo...siinä ei ole mitään uutta. Mutta yksi kikka on sekoittaa materiaaleja ja leikkauksia. Esimerkiksi musta nahka näyttää hyvältä jotain pehmeää materiaalia vasten. Ja homma toimii, niin kokomustana kuin jonkun hempeän sävyn kanssa.


Arkityylini ei myöskään hirveästi eroa siitä miten pukeudun ulos lähtiessä. Käytän vain vähän enemmän aikaa ja panosta vielä enemmän näihin vastakohtiin. Niin ja käytän aina korkokenkiä! :)

Sama juttu paljaan ihon kanssa. En ikinä paljasta reisiä samaan aikaa kun vaatteessani on syvä kaula-aukko. Ja muutenkin suosin enemmän selän paljastavia mekkoja. Jos haluan olla toooosi rennosti, niin silloin puen päälle housut tai farkut, hillityt mustat korkkarit, rennon ohuen t-paidan, ehkä bleiserin lämmikkeeksi, ja silloin se jotain voi olla t-paidan syvä kaula-aukko. Niin ja rakastan syviä kaula-aukkoja miehillä! Mutta huom (!), oli kyse miehestä tai naisesta, paita ei saa olla makkarankuori!! ;)


YES. Kyllä ruotsalaiset vaan osaa tän homman...


NO. OH NO!!!!! Mitä tähän voi sanoa?? 

Ja sama juttu kosmetiikassa. Se tulee osittain laiskuuttani ja osittain koska en oikeasti pidä siitä, että joka paikkaa on säädetty ja väännetty. Jos on badhairday, niin se on helposti korjattavissa punaisella huulipunalla. Ja toisaalta taas jos on näyttävä silmä tai huulimeikki, niin ehkä silloin onkin syytä jättää muut asiat vähän rennommiksi ja luonnollisemmiksi. Mä hoen aina, että liikaa on liikaa ja mun tapauksessa se on aina joko silmät, tai huulet, tai (harvemmin, mutta silti) hiukset. Mutta tämä on vain mun mielipide ja toimii mun kohdalla, jokainen tyylillään.... ;)


Jatketaan taas myöhemmin.... :)

(Kaikki kuvat lainattu.)

4 kommenttia:

  1. No eihän toi sininen (naisen) t-paita nyt niin paha ole. Se, että Elin on rinnaton, tarkoittaa siis sitä että sitten voi näyttää rintakehää napaan astiko, niinkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha...just tismalleen sitä mä tarkoitin! Nyt taisi mennä taas pointti ihan ohi ja nimimerkki puuttuu? Mutta joo, MINUN mielestä tuo paita ei näytä hyvältä monestakin syystä, mutta kuten olen useampaan kertaa yrittänyt korostaa, tämä on MINUN mielipide ja asioista voi olla erimieltä. Kun olet postannut omasta tyylistäsi, niin laita linkki - tulen mielelläni lukemaan! :)

      Poista
  2. Noissa ylemmissä paitakuvissa on kyllä hienot mittasuhteet. Kun taas nuo alemmat... no, vaate voi olla vääränkokoinen muutenkin kuin pituudella tai leveydellä mitaten.

    Itse käytän laiskoina päivinä myös koruja tuomaan kontrastia asuihini. Kaivan juhlakorvikset arkisemman asun seuraksi. -MK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Justiinsa tuota mä tarkoitan, silloin mun mielestä nimenomaan syntyy mielenkiintoisia kokonaisuuksia ja silloin pystyy pukeutumaan tilanteen mukaan ja samaan aikaa olemaan oma itsensä ja viihtymään omissa vaatteissaan! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...