torstai 11. lokakuuta 2012

Missoni outfits

Lindexin ja Missonin malliston tuloksena Missoni on edelleen ihmisten puheissa, ja yhä enemmän huomaan kuinka se jakaa ihmisten mielipiteitä. Kuten olen ennenkin kertonut, niin itse tykkään kyseisestä kuosista ja olen unelmoinut Missonin mekosta for ever. Siispä, tässä muutama kollaasi, joita aikanaan loin, kun mietin, että millaisia tuotteita Missonin mallistosta voisin ostaa ja minkä kanssa niitä pitää. Ehkäpä jonkun mielipide Missonista muuttuu tämän jälkeen, mutta jos ei muutu, niin onpahan ainakin mulla nämä ideat hyvässä tallessa....:)


missoni6






missoni5





missoni4





missoni3





missoni2





missoni1




Eli tällaista mulla suunnitelmissa, iskeekö kehenkään? Joko teille on tullut paljon käyttöä Missonin uusille hankinnoille?? :)

4 kommenttia:

  1. Upeita etenkin nuo kaksi mekkokollaasia :) Tuollaisen mekon kelpuuttaisin enemmän kuin mielelläni omaankin vaatekaappiin :)

    VastaaPoista
  2. Iskee ;) Missonilla saa kivasti eloa perusvaatteisiin! Mä oon tällanen tappi, niin mulle missoni for lindex mekot olivat liian pitkiä :( yhden neuletakin kuitenkin ostin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne oli kyllä yllättävän pitkiä...sinänsä hyvä mun kannalta, mutta yhdestä hameesta aion tehdä lyhyemmän, koska tiedän, että sitten käytän sitä enemmän. Ja jokaiselle on se the pituus! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...