sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Louis Vuitton - Bon Voyage!!

Hitsit, taas mulla on jotain teknisia vaikeuksia Picasan kanssa! Mulla on joku ihme asetus, jolloin picasa imee itseensä kaiken ja nyt kun tila on täynnä, niin en pääse edes suoraan koneelta siirtämään mitään kuvia Bloggeriin, hermo menee.... nyt olen yrittänyt luoda itselleni toisen tunnuksen, eli kirjoitan nyt blogiani itse kahdella eri nimimerkillä, katsotaan onnistuuko tämä vai katoaako kohta tämäkin teksti taivaan tuuliin...




En tiedä oletteko nähteen näitä Vuittonin pakkausohjeita, mutta mielestäni aika hauska idea! Ja kaikki tällainen on tervetullutta, sillä inhoan pakkamista ja mietin myös, minkä viikonloppulaukun Vuittonilta hankkisin....ja sitä mä olen miettinyt jo niin kauan, että hinnatkin ovat nousseet vähintään satasella, mutta vieläkään ei ole mitään päätöstä syntynyt!! ;) Tsekkaa pakkausohjeet tästä.

2 kommenttia:

  1. En oo kyllä ennen nähnyt, mut hyvältä näyttää.. :) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vaan se laukku ja matka puuttuu!! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...