tiistai 25. syyskuuta 2012

puhelimen arkistoista






Siirsin pitkästä aikaa kuvia puhelimen arkistosta ja löysin pari asukuvaa, jotka ovat jääneet julkaisematta. Jotta pääsette vähän paremmin kärryille mitä mulla on päällä, niin toisessa kuvassa on musta nahkahame ja mustat kiilakorot, toisessa kuvassa tummansiniset farkut. Ja joo, tarvitsisin uuden puhelimen! Tällä hetkellä siinä ei toimi sähköposti, se sammuu välillä itsekseen, mutta ehkä paras juttu on se, että vähän väliä vaihtuu soittoääni, enkä mä tajua, että mun puhelin soi. :)

2 kommenttia:

  1. Eikä! Mahtaa olla ärsyttävää kun puhelin päättää vaihtaa soittoäänen:DD Munki pitäis kyllä hankkia uus puhelin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, älä! Kaveri just naureskeli, että mä valitan kun pitäisi vaihtaa puhelin ja kone, mutta silti mä menen ja ostan uuden laukun....;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...