lauantai 1. syyskuuta 2012

new hair??



Olen menossa reilun parin viikon päästä kampaajalle ja kovasti tekisi mieli kokeilla jotain uutta tukan kanssa. Tasan kerran olen ollut brunette ja se ei ollut mun juttu ollenkaan! Tosin - hiukseni olivat alun alkaen aivan liian tummat, ei mustat, mutta liian tummat ja erityisesti ilman meikkiä ne tuntui täysin luonnottomilta.

Oikeanpuolimmaisessa kuvassa näette Olivian hiusvärin, joka olisi vähän sinnepäin mitä mä haluaisin. Vasemmassa kuvassa näette mun naamani sijoitettuna Olivian päähän. Se kuva, jossa naamani on, niin siinä on liian tummat hiukset, mutta taas oikeanpuolimmainen olisi enemmän minua. Olen ollut jo ainakin vuoden verran rakastunut liukuvärjäykseen ja varsinkin oltuani taas koko kesän blondi haluaisin palata syksyn tullessa siihen taas. Eli juuriin tulisi vaalean ruskea sävy ja latvoihin tuollainen tummanvaalea/hunajainen vaalea (vaaleampi kuin Olivialla). Eli ihan en blodista sävystä haluaisi luopua, mutta tuollaisella tummalla sävyllä ja tummilla juurilla voisin päästä haluamaani tulokseen. Lisäksi tummaksi värjätty tukka näyttää aina kiiltävämmältä ja terveemmältä....

So, mikä on tuomionne? Voisiko tummat hiukset olla sittenkin mun juttu?? :)

4 kommenttia:

  1. Mun mielest toi näyttää tosi coolilta! Anna mennä:)

    VastaaPoista
  2. Kyllä voisi, just tuollaiset tumman vaaleat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, täytyy jutella kampaajalle kun menen, saas nähdä miten käy! Viimeksi äidillä oli sellainen ilme, kun näki mun tumman tukan, etten kyllä haluaisi kokea sitä uudestaan! ;)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...