tiistai 25. syyskuuta 2012

MISSONI & LINDEX Together fighting breast cancer


Ette varmaan arvanneet, että vietin eilisen illan klo 19-24 iPad sylissäni ja yritin maksaa VIP-verkkokaupassa Lindexin&Missonin ostoksiani tuloksetta. Tänään ryntäsin kuitenkin heti aamu seitsemäksi Tapiolaan ja sain kuin sainkin omani, vaikka jotkut itsekkäät naiset yrittivät etuilla ja käyttää kyynärpäätekniikkaa, jossa itse olen kyllä onnettoman huono!


Näitähän mä lähdin hakemaan, sillä kuten joku ehkä muistaakin, niin Missonin mekko on ollut ostoslistallani for ever and ever, mutta hieman toisenlaisten ostosten kanssa tulin ulos! Sen verran voin paljastaa, että mekkokin löytyi... ;)


Mulla on mielessä miljoona asukokonaisuutta näiden ympärille ja varmasti monta lisää tulee sitten käytössä! Ja nyt voin kyllä kerrankin rehellisesti sanoa, että on ilo olla pitkä ja hoikka, sillä kerrankin kaikki vaatteet istuivat täydellisesti, mikään lahje tai hiha ei ollut liian lyhyt, vyötärö ei ollut liian suuri tai lantio liian kapea, ja mitä kaikkia ongelmia niitä nyt yleensä tuleekaan vastaan (minunlaisilleni).... :) Taustalla näkyykin hauskasti sisustuksen Missonit, joita jo ennalta löytyy - tyynyt ja viltti, jonka raahasin käsimatkatavaroissa ulkomailta! :) Ja huonosti nukutun/valvotun yön jälkeen, illan ohjelmassa on iki-ihana idolini Rachel Zoe (joka on muuten kanssa Missoni-fani) ja uusien ostosten hipelöintiä, sovittelua ja niiden vaatehuoneeseen sommittelua.... ;)

Ja hei, ei pidä unohtaa, että kun näihin laittaa rahaa, niin samalla tukee hienoa asiaa!!!

12 kommenttia:

  1. Mä olin ihan super pettynyt noiden tuotteiden laatuun. Olisin kuvitellut, että niihin olisi panostettu edes himpun verran enemmän. Siksipä poistuin myymälästä tyhjin käsin muttei edes harmittanut! Jotenkin se kimallelanka oli ihan liikaa noissa neuleissa - ei istunut omaan silmään/makuun lainkaan. Mutta kiva, että sieltä joku on löytänyt jtn mieleistä! Jään mielenkiinnolla odottelemaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi, musta se oli just must omissa ostoksissani ja itse tykkäsin kyllä laadustakin, mutta liikaa kimelletta voisi olla, jos ostaisi vielä kotivaatteetkin samasta sarjasta! ;) Ajattelin, että kimalteiset ja koirankarvoilla viimeistellyt housut on mulle liikaa... ;) Missoni on kyllä sellainen mallisto, joka varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itse kun olen heidän tyyliin ollut rakastunut jo vuosia, niin tämä oli ensimmäinen yhteistyömallisto, josta olen mitään ostanut ja olin jopa valmis taistelemaan omistani! ;)

      Poista
  2. Hauska juttu: juttelin tänään työkaverin kanssa ja hän vain haukotteli koko ajan. Kysyin, oliko raskas yö (ajattelin tyyliin, että lapsi oli valvottanut). Hän sanoi, että joo, oli puoli yötä yrittänyt tilata noita Missonin vaatteita:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kerro kaverillesi, että mä niiiiiin ymmärrän sitä! Onneksi silmänalusille on keksitty hyviä aineita ja kahvi auttaa pahimpaan hätään! Nukuin viime yönä pisimmillään 1,5h putkeen! :)

      Poista
  3. Itse ostin noi kaksi v-aukkoista mekkoa ja lyhyen villatakin. Kyllä kannatti sovittaa ja odottaa, koska oikea koko oli normaalia kokoa yhtä pienempi.
    Mun käymässäni myymälässä ei ollut niitä kahta kivaa hametta, oli vaan yksi liila, josta en tykännyt värin enkä matskun puolesta.

    Ekalle kommentoijalle: omistan todella monta aitoa Missonin vaatetta (mekkoja, kaftaaneja, ponchoja, huiveja, pipoja...) ja täytyy sanoa, että olin positiivisesti yllättynyt Lindex Missonin laadusta, ainakin juuri näiden yllämainitsemieni tuotteiden osalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä noista mitoituksista, mäkin ostin lopulta pienemmät! :)

      Poista
  4. Hitsi, jouduin ihan skippaamaan Aleksin Lindexin tänään ja uskonpa, että kaikki parhaimmat on jo myyty. Liityin muuten lukijaksesi :)

    VastaaPoista
  5. Olin itse työmatkalla Lappeenrannassa. Lindex sijaitsi ihan hotellin vieressä, joten kävin aamulla ratsaamassa valikoiman. Liikkeessä oli kolme ihmistä minun lisäkseni. Myyjiä oli enemmän kuin asiakkaita.
    Kuitenkaan hakemaani rusettipaitaa ei ollut heille tullut, joten kävin kokeilemassani onnea ohikulkumatkalla Imatran Lindexissa. Kello 16:00 aikaan siellä oli vielä jäljellä kaikkea. Balleriinoja, meikkipusseja ja kaikista vaatteista kokoja. Ei tainnut Missoni iskeä Karjalan suunnalla... :P
    No minä olin onnellinen ja valikoin ihanimmat päältä, ja rauhassa sovittelin vielä parin koon väliltä. Kerrankin olin onnekkaassa suunnassa työmatkalla! Yleensä tuntuu, että enemmänkin saa olla perumassa teatterilippuja töiden vuoksi, jne... :D

    VastaaPoista
  6. Nettishoppailin ekaa kertaa ikinä Missoni-Lindex myynnin aamuna ja sieltä sain vain pipon, kaulaliinan ja hanskat. Klo 10 pääsin Hakaniemen Lindexiin ja ostokset täydentyivät perhospaitiksella, hiattomalla mekolla, pitkällä villatakilla,shopperilla, sateenvarjolla... Samana päivänä oli vielä reissu Tampereen suuntaan ja matkalla ehdin katsastaa Riihimäen ja Hämeenlinnan Lindexit, joissa luottokortti taas vinkui Missonin tuotteille. Kaikki löytyi mitä hain kun illalla vielä nappasin netistä toisen hiattoman mekon. Onneksi kaikki ei ole itselle :) Jee- loistopäivä! Värit ja mallit- kaikki kivoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin! ;) Mitä mieltä olet, oliko pienemmillä paikkakunnilla (Riksu, HML) paremmin tavaraa kuin Hki ja Tre? :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...