perjantai 14. syyskuuta 2012

KYSELY LUKIJOILLE


Hei vaan kaikille! Olen ennenkin yrittänyt saada teitä kirjautumaan lukijoiksi, käyttämään nimimerkkejä, kertomaan jotain itsestänne tai toivomaan jotain aiheita blogiin, mutta tietenkään ketään ei voi siihen pakottaa, eikä tarvitsekaan. Mä todella, todella haluaisin tuntea teitä paremmin ja pitää blogia, joka on mun näköinen, mutta joka kiinnostaa ensisijaisesti teitä ja nyt mä teen tämän teille helpoksi! Oikeasta yläkulmasta löydätte kolme kysymystä, joiten tarkoituksena on selvittää minkälaisia ihmisiä täällä käy ja miksi. Jos joku haluaa täydentää viimeistä kohtaa "mitä muuta", niin tämän postauksen kommenttiboksiin voi jättää terveiset. Kaikki aiheet liittyvät muotiin, sillä vaikka tänne välillä eksyyksin ruoka ja sisustusaiheisia juttuja, niin muoti on se mun juttu ja siitä ei pääse mihinkään! ;)

Kiitos jo kaikille pienestä vaivannäöstä ja ihanaa viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...