torstai 20. syyskuuta 2012

knit in action

 

Oli pakko laittaa uusi neule tänään heti päälle, ja ai että mä tykkään siitä! Ihana väri, ihana materiaali ja ihana malli! Koko päivän ihmiset tulivat kehumaan ja kysymään, mistä mä tämän bongasin ja täytyy kyllä vieläkin ihmetellä, että mulla kävi niin tsägä tämän kanssa! Miettikää, mikä on todennäköisyys, että bongaat jenkkiblogista tuotteen, jota ei myydä netissä ja sitten joku tuntematon ihminen on niin kultainen, että suostuu ostamaan tämän minulle ja vielä postittamaan?!! Ällistyttävää! :)


3 kommenttia:

  1. Hei eikö toi on se sun Celinen laukku?
    Oon huomannu et ton tapasia on aika paljon kun vaan osaa katsoa.
    Myös oon huomannu et Luis Vuittonin feikkejä on paljon ja ne kyllä erottaa, mutta oilisko sulla joku neuvo miten erottais paremmin. Ihan vaa mielenkiinnosta haluisin osata nähä erot?
    -Eric

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se on juurikin se! :) Joo onhan tuotakin mallia alettu kopioimaan, joskin mun näkemäni kopiot, ovat alkuperäisestä hyvin kaukana.... Feikit myy edelleen ja tosiasia on että, jotkut ovat niin hyvin tehtyjä, ettei niitä aidoista erota. Valitettavasti en ole koskaan omistanut kummankaan merkin feikkilaukkuja, joten mun on hirveän vaikea sanoa, miten ne eroaa aidoista, ehkä sitten jos näkisin, niin osaisin paremmin kertoa tuntomerkkejä. Vuittonilla olen nähnyt mm. sellaisen yksilön, jossa oli yhdistetty sellainen kuosi ja malli, jota ei ole oikeasti olemassa. Myös vuorikangas voi olla erilainen. Varmaa on se, että kukaan ei myy aitoa merkkilaukkua parilla eurolla kirpparissa ja vain liikeestä ostamalla voi olla 100% varma aitoudesta. Ehkä täältä löytyy vielä joku parempi alan asiantuntija??

      Poista
  2. Hienosti sopii sinulle tuo neule, se on trendikäs hieman leikkisällä tyttömäisellä twistillä :)

    Olen huomannut että itsellänikin on ollut sinertävä kausi viime aikoina, on mukavaa vaihtelua mustaan väriin jota tulee kuitenkin varmaan käytettyä valtaosa talvesta. Viininpunaista olisi jonkin verran nyt tarjolla tavanomaisten mustan ja harmaan rinnalla, mutta minun on ollut hyvin vaikea löytää oikean sävyistä viininpunaista vaatetta, kaikki ovat olleet liian murretun sävyisiä ja sellainen tekee kasvoistani tosi kalpean näköiset.

    -L-

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...