lauantai 1. syyskuuta 2012

alexander mcqueen


Tässä pieni sneek peak päivän asuuni. Päivään kuului Gloria Fashion Show ja vielä vähän skumppaa sen jälkeen... Tajusin, että kello on nyt minuuttia vaille seitsemän illalla, enkä mä olen skumpan lisäksi syönyt mitään aamupalan jälkeen! Jaiks, ei ihme, että alkaa heikottaa! Onneksi ihan näillä minuuteissa saan iskeä käteni kiinni Ristoranten tonnikalapakastepitsaan, joka on mun suurta herkkua (who would knew)!!

Ja huivista... Kyllä. Ostin sen jo muutama viikko sitten. Postasin loman jälkeen, että en tiennyt mihin lomaltapaluurahani käyttäisin ja ihailin punaista McQueenin huivia, mutta pienen vaivannäön jälkeen sain sellaisen itsellenikin. Tänään huivi oli ensimmäistä kertaa päällä ja mikä tuuri, että tuolla sataa vettä vaakatasossa!! Huivi on myös osasyy siihen, miksi joudun maksamaan Celinen laukustani koko syksyn..... ;)

12 kommenttia:

  1. Oooo mä rakastan McQueenin huiveja!! Oon miettinyt mustaa tai beigeä, ihan basic väriä, ihastelin niitä Tukholmassa :) Mutta toi punainen on upea! Mistä sä ostit huivisi? xx J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienen taustatyön tuloksena sain selville, että tätä saa Pariisin "sekatavarakaupasta" ja sieltä sitten tilasin! Sujui huomattavasti helpommin, kuin Brittien Selfridgesillä ja kumppaneilla. Onneksi osa ihmisistä ja yrityksistä ovat siirtyneet digitaaliseen aikaan!

      Poista
  2. Wau, upea huivi, mikä väri! Ja laukku on to die for myös.

    VastaaPoista
  3. Upea yhdistelmä! :)
    Kannatti siis ehdottomasti sijoittaa noihin.

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kannatti, ei epäilystäkään! ;)

      Poista
  4. Heips, se mekko mistä aiemmin puhuttiin, minä voisin ottaa sen:) Sovitaan sitten taas päivä milloin voisin hakea sen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se käy hyvin, ollaan yhteydessä! :)

      Poista
  5. Oih, molemmat ovat niin ihania! <3 Celine laukku himotus senku kasvaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että mulla kasvaa jo himotus seuraavaa Celinea kohtaan, samaa en voi kyllä sanoa yhdestäkään muusta merkistä! ;)

      Poista
  6. Aivan ihanat! Kauniit yhdessä ja erikseen:-)
    -sofia

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...