maanantai 6. elokuuta 2012

pleated skirt

Olen pitkään katsonut ihmisten ja julkkisten päällä midi ja maksipituisia vekkihameita, mutta sitä oikeaa juuri mulle ei löytynyt. En myöskään osannut päättää onko kyseinen hamemalli mua vai ei, enkä siksi halunnut sijoittaa siihen sataa euroa tms...













(Kaikki kuvat lainattu.)

Tänään olin työkaverini henkisenä tukena vaatekaupassa ja sattumalta löysinkin itselleni hameen 4 eurolla! Vaikka koko on kaikista pienin, niin hame on mulle silti vyötäröltä ihan hippasen liian iso, joten saa nähdä korjaanko sen vielä vai annanko olla, mutta noin muuten hame on yllätävän kiva, eikä todellakaan hinnalla pilattu! Yritinkin uuden ostoksen kunniaksi hakea netistä hieman inspiraatiokuvia ja näiden jälkeen tuntuu siltä, että hameesta tulee vielä loppukesän ja syksyn suosikki!! :) Ja mikä parasta, tällainen ostos ei siirrä Celinen hankintaani yhtään sen pidemmälle....olenhan siis päättänyt, etten tee mitään heräteostoksia syksyn aikana, jotta saan lopulta sen, minkä mä ihan oikeasti haluan! 

Celineista puheen ollen, katsoin, että niiden nettisivuilla on esillä vain muutamia värejä, joista mikään ei ole mun ensisijainen vaihtoehto....joten sattuisiko joku tietää, onko netissa edes kuvattu kaikkia tuotteita? Vai onko nämä ne kauden värit ja jos muuta haluaa, niin pitää odottaa kauden vaihtumista??


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...