keskiviikko 29. elokuuta 2012

päivän asu


Joskus aikoja sitten törmäsin kuviin Oliviasta, jossa hänellä oli päällä kyseinen maastotakki ja epäilin heti, että kyseessä olisi sama takki kuin mulla. Nyt kun olen aamujen viiletessä ottanut oman takkini taas käyttöön, huomasin, että olihan se takki ihan sama! :) Takki sai tänään taas kehuja työkaverilta, joten kannatti investoida, varsinkin kun kotona huomasin, että takki oli myyty väärällä hintalapulla ja halvemmalla mekon hinnalla! ;)





Itselläni on näissä kuvissa alla karvaliivi, joka mulla oli päällä tänään, mutta en jaksanut ottaa enää uusia kuvia, sen jälkeen kun huomasin, että näytän ihan muumilta!! Saa kelvata, mä oon mikä mä oon...;) Anyways, se varsinainen päivän asu tältä päivältä tulee sitten huomenna, joten stay tuned! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...