sunnuntai 12. elokuuta 2012

kukonaskel a la Olivia Palermo


(Kuva lainattu.)

Olen postannut kyseisen kuvan ennenkin, mutta nyt tämä oli taas ajankohtainen! Ensinnäkin kukonaskel on tänä syksynä muodissa, toisekseen ostin oman paitani nimenomaisesta kuvasta inspiroituneena, kolmanneksi eräs lukija vinkkasi, että sai inspiraation multa ja osti kanssa kukonaskel-paidan ja neljänneksi, sen takia, että kuva on edelleenkin vaan niin valloittava!

Pahoittelen, etten olen kerinnyt viime aikoina vastaamaan kommenteihen riittävän nopeasti, mutta olen kyllä lukenut ne ja palaan asiaan as soon as possible! Kiitos taas kun luette, kommentoitte ja olette olemassa!!! Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille Koston parissa! ;)

5 kommenttia:

  1. Olipa muuten jännä kosto, btw! :D

    VastaaPoista
  2. Kiva kun laitoit tämän kuvan uudelleen. Kyllä se kukonaskel näyttää vaan hyvältä. ;D Hih, Kosto oli kyllä jännä ja jää ensi viikolla tauolle, joten jännä jakso luvassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niinkun se jää tauolle! Voi ei, millä mä täytän mun sunnuntai-illat siitä eteenpäin!? :D

      Poista
    2. Sama juttu!!! Mutta onhan siitä tulossa 2. kausi?? Lokakuussa Gossip Girlin ja Nikitan pitäisi palata ruutuun Jenkeissä! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...