tiistai 24. heinäkuuta 2012

YSL Arty ring

 On aika näyttää, mitä YSL:n paperikassista paljastui....:)

 

Eli kyseessä on vaaleanpunainen Arty sormus. Olisin halunnut vihreän, mutta sitä ei ollut mun koossa, kuten ei ollut rannekoruakaan siinä värissä/koossa mitä olisin halunnut joten päädyin tällaiseen. Pidän lähes kaikkia cocktail-sormuksia samassa sormessa ja siksi pyrin hankkimaan mahdollisimman erilaisia ja erivärisiä eri käyttötarkoituksiin. Vaaleanpunainen näytti yllättävän hyvältä ja se sopii nudeihin kynsiin, joita mulla useimmiten näkee - pure Love!! :)

18 kommenttia:

  1. mä oon kanssa himoinnu tota sormusta jo jonkun aikaa! toi jos mikä kiinnittää kyllä huomion :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin omani, vähän turhankin usein tällä hetkellä...;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, enpä olisi uskonut, että väri kerää näin paljon kiitosta! :)

      Poista
  3. Voi miten kaunis, ja sävy on juuri tuollainen monikäyttöinen hento roosa :)

    Arvelin ensin että olit kotiuttanut sen rannekoruversion, mutta kuulin että ne ovat olleet aika kysyttyjä ja loppuneet kesken monesta liikkeestä.

    Miltä se tuntuu sormessa? Olen itse sovitellut vaan pikaisesti ystävieni Arty-sormuksia ja kun heillä on muutenkin lähes joka sormi täynnä valtavia helyjä niin yksi sormus lisää ei varmaan tunnu missään, mutta tuleeko siitä sellainen "sormiklaustrofobinen" puristava olo kun sitä pitää kauemmin, eli tuntuuko ettei se lähde enää sormesta irti? :D Tämä on minun ainoa huolenaihe, ja siksi olen harkinnut Artyä rannekoruna, nyt siitä lähtien kun se tuli myyntiin.

    -L-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin mäkin ajattelin.... Sormessa tuntuu todella hyvältä! Kerrankin sormus, joka oikeesti sopii sormeeni. Kokojen välillä oli aika isot erot. Edellinen oli aivan liian suuri ja tämä taas kuin mulle tehty! Ehkä se on nimenomaan siitä kiinni, miten hyvin se sopii, mutta mulla tämä on nyt ollut pari päivää käytössä ja tuntuu niin kuin sanottu hyvältä! ;) Haluan vielä toisenvärisen ja rannekorun... :) Yleensä pidän vähän koruja ja kotona vaihdan aina päälle verkkarit ja otan KAIKKI korut pois, joten ehkä tämäkin kertoo jotain...? :)

      Poista
  4. Eii !! Tuo on juuri se, minkä tahtosin - tai sitten se sininen, ottaisin kyllä molemmat. Mutta tämän vaaleanpunaisen erityisesti, oivoi. En edes tiedä kuinka kauan moinen on keikkunut unelmien listalla. Mistä sä ostit tuon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin omani Barcelonan YSL:n liikkeestä ja se on luonnossa vielä hienompi! Mä haluaisin vielä yhden vihreällä kivellä... :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...