perjantai 6. heinäkuuta 2012

päivän asu


Ai että, mä olin tänään skarppina! Eilinen oli niin turhauttava päivä, kun mitään ei saanut aikaiseksi eikä ollut mitään tekemistä, niin että tänään päätin ottaa itseäni niskasta kiinni. Aamulla kävin salilla ja sen jälkeen kavereiden kanssa lounaalla, sain otettua ulkokuvat asusta, laitoin pyykit pyörimään, otin vähän aikaa aurinkoa takapihalla ja nyt olen sitten koneella.... Josko illalla vielä kattoisi telkusta jotain leffaa tai sarjaa....

Viimeksi kun menin salille niin unohdin juomapullon, pyyhkeen (mutta menin silti suihkuun ja kuivasin itseni talouspaperilla), puolet meikeistä ja vissiin jotain muutakin. Tänään unohdin ainoastaan lukon pukuhuoneen kaappiin. Tarttisi kyllä hankkia joku kiva laukku, jossa voisi säilyttää kaikki salijutut ja tarttisi hankkia laukku, joka toimisi myös rantakassina. Tuntuu, että Vuittonin Neverfull olisi oiva ratkaisu molempiin tarpeisiin, mutta taas eilen googletessani siitä kuvia ja nähtyäni sen puolityhjänä ihmisten olkapäillä, totesin, että ei, ei ole kivan mallinen sekään. Kuinhan monta vuotta mä olen arpunut tämän samaisen asian kanssa?!! Jos joku myisi mulle laukun käytettynä, niin ei tarttisi varmaan kahta kertaa miettiä, mutta täydellä hinnalla on pieni epäilys rinnassa... Toisaalta rannalla ja salilla se olisi nimenomaan täynnä! :)

Eihän kukaan ihana ihminen haluaisi luopua omasta Vuittonistaan?? ;)


6 kommenttia:

  1. Mulla on Neverfull GM salilaukkuna ja se on kyllä aina niin täynnä että ei tosiaan ole puolityhjä :) Mutta tosiaan mulla se on ainostaan salikassina tai kesällä rantakassina jolloin sitä tavaraa on reippaasti, itsekin huomasin että normikäytössä se ei ollut kiva kun se on niin iso ja jäi melko tyhjäksi. Mutta jos ihan pelkastään sali/ranta käyttöön tarvitsen niin siihen se on kyllä ihan ykkönen :)

    t.Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se varmaan just on! Aika moni sanoo samaa, täytyy kattoo, jos multa joskus löytyisi muutaman ylimääräinen satanen tai löytäisin laukun käytettynä! Siihen asti täytyy vaan jotenkin pärjätä... :) Sulla on muuten kiva nimi/nimimerkki, tulee aina se virolainen malli mieleen! :)

      Poista
  2. ompas kivat kuvat kun on ulkoa otetut:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei nää nyt kovin ihmeellisia oo, mutta vissiin aika hyvää vaihtelua niille mun hirveille puhelinkuville!! ;)

      Poista
  3. Voi tuolla takana on pienenpieni chihu :) Onko se tyttö vai poika?

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...