tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kiehl's


Muotia mä seuraan hyvinkin intensiivisesti, mutta kosmetiikassa olen kyllä ollut aina vähän jäljessä...mutta parempi myöhään kuin ei koskaan. Mä olen saanut viime päivinä jonkun pinttymän, että mun täytyy koittaa Kiehl'sin tuotteita. Ajattelin aloittaa tuosta kaikkien hehkuttamasta huulirasvasta Kiehl's Lip Balm #1, mutta myös naamio Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque kiinnostaa. Naamio kuulemma pienentää ihohuonosia ja puhdistaa niitä ja sellaista kunnon puhdistavaa naamiota mä olenkin pitkään etsinyt. Viimeksi taisin omistaa jonkun teini-ikäisenä ja sen jälkeen olen pärjännyt on/off kosteuttavilla tuotteilla. Myös käsirasvaa mä kulutan erityisesti talven aikana litratolkulla ja luin netistä, että Kiehl'sin Ultimate Strength Hand Salve käsirasvaa on kehuttu.

Onko teillä kokemuksia Kiehl'sin tuotteista ja jos on, niin löytyykö mitään suosikkia??

9 kommenttia:

  1. Tuo käsirasva on suosikkini ja samoin kaikki merkin naamiot, olen fani ja suosittelen!

    http://private-blend.blogspot.fi/search/label/Kiehl%27s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, kiitos kun jätit kommentin! Joudun varmaan huomenna mennä ostaa ainakin tuon huulirasvan! :) Ja hyvä muuten kun jätit taas blogiosoitteesi, olipa virkistävää selata jotain kivaa blogia, mä en kyllä saa sitä koivu-Celinea mielestäni nyt! :)

      Poista
  2. Olen itse täysin addiktoitunut tuohon huulirasvaan, joten suosittelen ehdottomasti kokeilemaan! Naamio kuulostaa lupaavalta, täytyy ehkä itsekin mennä ostoksille. :)

    /M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mä en kestä....nyt on kyllä pakko koittaa! Se putkilokin on niin ihana! Ootko muuten koittanut perushuulirasvaa vai niitä maustettuja versioita? Saako Suomesta muuten molempia? :)

      Poista
    2. Mulla on ihan perushuulirasva, maustettuja versioita en oo kokeillut. Käsittääkseni kaikkea pitäisi saada Kämpin liikkeestä. Joten ei muuta kuin shoppaamaan :)

      Poista
  3. Sait nyt mutkin himoitsemaan tuota huulirasvaa! Mulla on huulet kokoajan ihan kuivat, niin rasvaa kuluu. Taitaa olla nyt pakko kokeilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin omani eilen ja kerkesin vasta kerran laittaa, mutta ihan kelpo tuotteeelta vaikuttaa! Itse kävin Ison Omenan liikkeessä... :)

      Poista
  4. Tuo huulirasva koukuttaa, mulla on yksi kotona pöydällä, yksi käsilaukussa ja yksi salikassissa eli aikalailla aina jokin niistä on saatavilla :)

    t.Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, hihi...noh hyvä niin, jos kerta toimii! Entäs oletko sinä koittanut makuversioita tai aurinkosuojalla varustettuja?? Itse ostin nyt alkajaisiksi ihan perinteisen version. :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...