keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

healthy sexy hair

 




Samalla kun tässä harjailen hiuksia pesun jälkeen, ajattelin vinkata teille Sexy Hairin hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta Healthy Sexy Hair Soy Tri-Wheat Leave in Conditioner.

Satuin löytämään tämän muutama kuukausi sitten kun olin etsimässä uutta hiuksiin jätettävää hoitsikkaa ja huomasin, että upeat hiukset omaava Lauren Conrad kehui tätä tuotetta. Sen jälkeen nopea googletus mistä merkin tuotteita saa ja ei muuta kuin ostoksille. Eilen ostin jo toisen pulloni ja edelleen olen tyytyväinen. :)




Blogger taas herjaa, että kuvien tallennustila tms. on täynnä, joten saa nähdä miten kuvien laitto blogiin huomenna onnistuu... 


6 kommenttia:

  1. Siis apua, mitä LC tukkajumalan ihanuutta tämä oikein on? Miten ihmeessä olen tämän missannut! ;) Ootko tilannut ulkomailta vai saako ihan Suomesta?

    /M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa Suomestakin! Olen ostanut Kampin pohjakerroksen kampaamoliikkeestä, siinä bussikäytävällä... :) Voisin esitellä omia sexy hairin tuotteita paremmin omassa postauksessaan. :)

      Poista
  2. Mä jouduin ostamaan lisätilaa bloggerin muistiin, kun kuvat eivät enää mahtuneet... Se ei ollut kallista ollenkaan... :) Kuulostaa hyvältä tuo tukkujuttu!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeksi mä sain jotenkin tyhjenettyä Picasaa, kun se on kai yhteydessä bloggeriin, mutta siinä meni aikaa...ei muuta kuin kokeilee taas. :)

      Poista
  3. Mitä tuo puteli muuten maksaa suomessa? Feeluniquessa maksaa n. 15e :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taisin maksaa 19€, mutta paljon mahdollista, että netistä saa halvemmalla ja varsinkin jenkkimatkalla! Itse en jaksanut odottaa postitusta ja postikin on nyt niin kaukana, että sama raha menisi bensoihin! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...