tiistai 3. heinäkuuta 2012

the final cleanup

LC Shoes



Maaliskuussa ostin kaksi iki-ihanaa ja arvokasta laukkua Celinelta ja Balenciagalta. Sen jälkeen olo on ollut taas tyhjä ja vaikka moni kiva laukkuyksilö on pyörinyt mielessäni, yhdestäkään ei ole tullut pakkosaada-laukkua ja näin ollen olen antanut itselleni vapaat kädet kaikkeen muuhun shoppailuun ja mähän shoppailin sen kun kerkesin. Mun harmikseni (ja onnekseni) Zaran kevään malliston oli huippukiva ja siihen sainkin törsättyä tuhottoman paljon rahaa. Ihania löytöjä tuli tehtyä, mutta nyt on aika taas ryhdistäytyä syksyä kohti ja tehdä lomalla joku entistäkin radikaalimpi siivous vaatehuoneessa. En todellakaan tiedä mitä murrosvaihetta mä tässä oikein elän, kun tälle ei tule loppua....??

No anyways, kirppari on jo täynnä tavaraa ja eiköhän syksylla sinne ilmesty taas lisää. Toivottavasti kauppa käy ja mä voin laittaa rahani johonkin muuhun järkevään. Myymäni vaatteet ovat kaikki rakkaita, mutta kun uutta tulee ovista ja ikkunoista, niin jossain vaiheessa täytyy karsia!! Jos jokin tuote kiinnostaa, niin ei muuta kuin kysymään lisätietoja/mittoja, mitä ikinä - mä haluan ihanille vaatteilleni rakastavan uuden kodin! :)

Sillä välin tein itselleni kaksi erilaista ostoslistaa. Tähän asti on ollut yksi, tossa oikeassa laidassa, niinkin erikoisella otsikolla kuin "Ostoslista", mutta nyt listoja on kaksi. Toinen on Wanted -lista, joka sisältää asioita, joista mä unelmoin ja tiedän jo haluavani X tuotteet. Toinen lista on puolestaan tylsä, mutta sitäkin tärkeämpi, ja siinä on vaatekaapin peruspilareita, jotka multa puuttuu, mutta joiden tulisi löytyä vaatekaapista kuin vaatekaapista tarpeen tullen.

Syksyllä onkin tarkoitus tasapainotella näiden kahden listan välillä ja mitään ylimääräisiä valkoisia toppeja, mustia mekkoja, sinisiä farkkuja tai hameita noin ylipäätään mun ei tulisi nyt ostaa!!!! Mä pidin itseäni kovin brutaalina kun olen luopunut viime aikoina niin monista rakkaista jutuista ja laittanut ne kirppariin, mutta tsekatkaas tätä Lauren Conradin metodia!!! Mä taidan kokeilla tuota viimeistä vaateripustinjuttua ja oivoi, sattuu jo nyt kun ajatteleekin asiaa....ei muuta kuin henkarit väärinpäin ja loput viimeistään vuoden päästä mäkeen tai kirppikseen! Sehän tässä parasta onkin, että vaate voi näyttää toisen päällä hyvältä, tai jopa itseni päältä hyvältä, mutta jos siinä ei mieli lepää, niin ei sitä kyllä tule käytettyä.................

Ai niin, ja viimeisimpänä vinkki: Osta vain se, minkä voit laittaa samana iltana päälle! Tuntuu iisiltä, mutta mä ainakin ostan paljon sellaista että "kun tämän tästä vähän kaventaa" tai "kun tuon tuosta siirtää tuohon" jne...

Tsekkaa koko Laurenin juttu tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...