lauantai 14. heinäkuuta 2012

Fabergé munia








Yksi Pietarin ostos on jääny esittelemättä, nimittäin Febergé muna-riipus. Toisen nuden värisen olen saanut lahjaksi äidiltäni, kun taas vihreä tuli matkamuistona viimeisimmältä reissulta.

Olen hyvin minimalistinen korujen käyttäjä, enkä koskaan käytä koruja pelkästään korujen käyttämisen ilosta. Jokainen koru, joka päätyy päälleni, muistuttaa minua jostakin, siihen liittyy tarina tai se on niin originaali, että se pystyy synnyttämään keskustelua vaikka tuntemattomien ihmisten kanssa. Kyseisista munista kuulin ensimmäisen kerran työkaveriltani ja olin niin haltioitunut ideasta, että oli pakko mennä itsekin munakaupoille heti Pietariin päästyäni. :)

Nudessa munassa on Swarowskin kristalleja, kun taas vihreässä munassa on lisäksi meripihkaa, joka tietääkseni tuo onnea/suojelee pahalta silmältä. Nuden korun olen laittanut lyhyempään ketjuun, kun taas isomman vihreän munan laitoin pidempään ketjuun. Munia oli hirmuvaikea kuvata, eikä nämä vieläkään näytä kuvissa yhtä hyviltä kuin luonnossa. Jokin näissä Faberge munissa on, mistä mä pidän ja ne sopivat hienosti jo olemassa oleviin kultaisiin koruihini, sekä toivottavasti jossakin lähitulevaisuudessa sormessani komeilevaan YSL:n sormukseen.... :)

3 kommenttia:

  1. paljon tollanen maksaa? ne ovat todella hienoja!

    VastaaPoista
  2. Eikö vaan olekin! Hinnat ovat 20€ ylöspäin, riippuen munan koosta, väristä, mallista, kivistä ja tietysti ostopaikasta....löytyy myös sellaisia avattavia versioita, mihin voi laittaa kuvan tms. sisälle. :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...