perjantai 27. heinäkuuta 2012

eye of the tiger




Ja vaihteeksi päivän asua....mä oon nyt vähän skarpannut tän asian kanssa. Mitä mieltä olette näistä kuvista, kiinnostaako ketään? Tuli myös toivomus, että kertoisin, mistä vaatteeni/asusteeni ovat, mitäs olette siitä mieltä? Olen aina ajatellut, että Zara ja H&M ei kiinnosta ketään ja merkkituotteilla taas en halua pröystäillä, ostelen niitä lähinnä itselleni paijattaviksi...;) Mutta katsotaan, jos useampi haluaa tähän muutosta, niin eiköhän se onnistu.... :)


8 kommenttia:

  1. Musta ainenki on aina kiva lukee, että mistä kyseiset vaatteet on. Ite en ota sitä pröystäilynä jos esittelee kalliita vaatteita :)

    Sä oot ihanan hoikka ja sun kaula on superpitkä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olen joskus ennenkin kuullut tosta kaulasta...hehe...;)

      Poista
  2. Mäkin olen sitä mieltä, että olisi kiva kuulla mistä kauniit vaatteesi ovat ostettu! :) Eikä minulle ainakaan tule mieleenkään, että sinä pröystäilisit arvokkailla asusteillasi ja vaatteillasi! :)

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä edellisten kanssa. Kuvan alta on kiva lukea, mistä vaatteet on ostetu. Eikä tämän tarkoitus ole rynnätä ostamaan samanlaista vaatetta, vaan saada kokonaiskäsitystä tyyliin 'ai zarasta saa noin kauniita paitoja'. Ja jos mainitset jonkun hienomman merkin, niin en minäkään koe sitä mitenkään pröystäilyksi. :)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä olisi kans kiva jos laittaisit vaatteiden merkit kuvien alle :)

    VastaaPoista
  5. Yhdyn muihin kommentoijiin. Olis kiva tietää vaatteiden merkit enkä koe kalliita merkkejä pröystäilyksi (:

    VastaaPoista
  6. ensinnäkin nää kuvat on hyviä, mä tykkään!:) ja olis se kiva kuulla mistä vaatteet ovat. enkä mitenkään ottaisi pröystäilynä arvokkaampienkaan vaatekappaleiden tai asusteiden kohdalla:) -sofia

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille kommenteista, toistaiseksi en ole vielä kertonut vaatteideni alkuperää, mutta toivon, että jollain aikajänteellä voin tehdä tähän muutoksen! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...