lauantai 2. kesäkuuta 2012

pastellit



(kuva: Olivia Palermo blog)

Johan tässä kerkesi kevään aikana ihmetellä, miksei Olivian päältä löydy mitään pastellisia vaatteita, mutta tässähän se nyt tuli ja eletään vasta 2. päivää kesäkuuta! Ihana kokonaisuus! Erityisesti katseeni kiinnittyy tohon bleiseriin, koska olen etsinyt vastaavaa valkoista mustilla yksityiskohdissa jo tovin...

Ja hei, kiitos lukuisista kommenteista mitä olette viimeisen kahden viikon aikana jättäneet! :) Valitettavasti viime aikoina on ollut niin hektistä, etten ole millään kerinnyt jokaiseen kommentoida, mutta kaikki olen lukenut ja kaikista ilahtunut ihan yhtä paljon kuin aina ennenkin! Toivottavasti on ok, että vastaan nyt näin kaikille kerralla ja te jatkatte jatkossakin kommentointia tästä mun hiljaisesta vaiheesta huolimatta. Joku tossa kyseli mistä pinkit housuni on, ja voitte olla jatkossa varmoja, että noin 90% varmuudella vaatteni ovat Zarasta (niitä ei vaan voi vastustaa). Sitten ne yksittäiset asusteet tai vaatteet, lähinnä asusteet, niin ovat kaikki jostain ulkomailta. Pyrin tuomaan aina jokaiselta matkalta jonkun erikoisen korun tai kalliin laukun tai kengät, joilla sitten hieman piristän "Zara-asujani"... :) Seuraava matkakohde onkin Barcelona heinäkuussa ja mulla on taas hurjat visiot sinne....Pietarin matkaakin olen tässä suunnitellut, toivottavasti viimeistään elokuussa onnistuu sekin. Sieltä haluaisin hankkia yhden koruriipuksen. Syksylle on alustavasti kaavailtu matkaa Wieniin Itävaltaan. Sen jälkeen vois olla Rooman, Milanon tai taas Lontoon ja New Yorkin vuoro. No joo, nyt mun ajatukset hieman harhailee... Mutta joka tapauksessa kiitos kaikille! Mä meen nyt tekee pesää sohvalle ja ehkä katsomaan leffaa...kahden tunnin päikkärit päivällä, joten ihan vielä ei väsytä, mutta tiedän silti, että tulen sammumaan tänäänkin kuin saunan lyhty! ;)


2 kommenttia:

  1. haha ei se mitään, toivottavasti kiire hellittää:) ja vautsi vau mitä asu olivialla, aivan upea! ihanat housut ja kengät. jotkut sitä vaan osaa yhdistellä:) -sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan näin, mä pidän loman mielessä, koska lomalta paluu tulee taas olemaan vähintäänkin yhtä kiireinen... No toden totta! :)

      Poista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...