perjantai 22. kesäkuuta 2012

last day at work




Tällaisella asulla oli viimeistä päivää töissä. Jäätiin työkaverin kanssa samaan aikaan lomalle ja pidettiin sen kunniaksi lomakahvit neljälle muulle, ketä oli vielä paikalla. Hassua ajatella, että yhtä kivaa työkaveria en näe melkein kahteen kuukauteen, kun meillä menee lomat sopivasti ristiin...mutta, ehkä sitten loman jälkeen on taas intoa työntekoon ja niiden ihmisten näkemiseen, ketä pitää jo itsestäänselvyytenä. Kyllä se loma taitaa olla kaikille paikallaan ja mulle erityisesti. Nyt kun miettii, niin miten sitä onkin jaksanut painaa kolme vuotta ilman kesälomaa?!! Eikä sillä, että se elämä olisi ollut sitä ennenkään helppoa. Tämä taitaa itse asialla olla ensimmäinen kesä sitten yläasteen, että mulla on aikaa vain ja ainoastaan itselleni. Mutta arvatkaa, mitä mä olen tehnyt?? Mä tein kesälomasuunnitelman ja listasin eri otsikoiden alle lukuisia ranskalaisia viivoja asioista, jotka mä haluan tehdä lomalla - jonkun mielestä sairasta, mun mielestä tehokasta! Kerrankin kun se loma on, niin pitää ottaa kaikki ilo irti, niin että töihin palatessa on jo sellainen olo, että loppuis jo...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...